jest to mozliwez zeby twoje turbo dmuchneło 0,9 bara ,ale jest mało prawdopodobne i według mnie pomiar cisnienia doładowania przez instalacje lpg jest mało wiarygodny .po zatym przy takim doładowaniu ECU przeszło by w tryb awaryjny i zapisało bład z przekroczenia cisnienia doaładowania .jak masz mozliwosc to zrób logi vagiem z bloku 2 20 31 115 118 .normalnie cisnienie doładowania powino byc 0,5-0,6 bara i przy odcince spasc do 0,3 bara .
1.8 TSI - szarpanie podczas przyspieszania
Zwiń
X
-
1.8 TSI - szarpanie podczas przyspieszania
Elo!
No więc jest problem
Podczas przyspieszania na 2 biegu w okolicach 2000 rmp czuć lekkie szarpanie (tak ze 2-3 razy szarpnie i później już nie ma takich objawów). Na 3 biegu jest to samo ale już koło 1700 rmp.
Ktoś ma pomysły co to może być albo zna warsztat co ogrania diagnostykę TSI?
-
-
No więc dziś już spokój.
Jak objaw powróci to jadę do VAG-serwis może coś znajdą. No chyba, że znacie jakiś inny warsztat od diagnostyki TSI.
Komentarz
-
-
Dzida, no właśnie zalałem w czwartek na Petrolocie (zalana Verva PB98) przy Lotnisku, bo na mojej stacji była przerwa (akurat cysterna w paliwem przyjechała) :|
edit.
Zalałem dziś taki siuwax AMSoil P.i. Performance Improver Gasoline Additive i dolałem Ultimate PB98 do pełna i zobaczymy czy to paliwo ale po rozmowie z tatą co tam tankował i też mówił, że mu krztusi się samochód i po tym jak mi powiedział, że mój kuzyn tam pracował kiedyś i dawał cynki żeby nie tankować w danym tygodniu to obstawiam, że to jednak paliwo.
Komentarz
-
-
Mihau, Verva 98 to nie jest paliwo które schodzi pewnie w jakiś oszałamiających ilościach, więc może trafiłeś na jakieś starocie, albo jakieś resztki z dna i stad takie a nie inne zachowanie.
Ja bym jednak lał na Twoim miejscu zwykłe Pb czy 95 czy 98, bo przy tych paliwach zapewne rotacja jest dosyć spora (czyli uzupełniane są na bieżąco).
To ta stacje na Benetta?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaTo ta stacje na Benetta?
edit.
Tak z ciekawości na spocie zrobiliśmy scana no i sypnęło błędami troszkje :|
Adres 01: Silnik (CDA) Plik etykiet: 06J-907-115-CDA.clb
Oznaczenie elementu SW: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
Komponent: 1.8l R4/4V TFSI 0010
Weryfikacja: AAH16--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0203000C18070160
Kod serwisu: WSC 31414 790 00001
VCID: 356A02665C5A571
Znaleziono 1 błąd:
000257 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 - 000 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 29199 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2025.14.08
Czas: 12:08:46
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2746 /min
Obciążenie: 98.0 %
Prędkość: 60.0 km/h
Temperatura: 96.0*C
Temperatura: 56.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.716 V
Kody gotowości: 0000 0000
Błędy zostały skasowane, zrobiony test drive, nadal szarpie ale błędów już nie ma. W ogóle ktoś się spotkał z takimi błędami?
edit.
Dobra przez chwilę był spokój ale nadal szarpie.
Wczoraj wieczorem się przejechałem i zaobserwowałem, że na klimatyzacji na OFF albo ja nie czuje albo nie szarpie, a gdy włączę klimę znowu szarpie. Ktoś ma jakiś pomysł? Paliwo chyba odpada, bo wyjeździłem tamten zbiornik z tym szajsem z Orlenu, zalałem później BP Ultimate do pełna i przez 3/4 zbiornika był spokój, myślałem, że zostało jeszcze tego syfu w zbiorniku więc wyjeździłem bak prawie na zero, zalałem na "mojej" stacji Vervę do pełna i po przejechaniu 50km znowu szarpie na pełnym zbiorniku. Wszystko dzieje się na 3 i 4 biegu.
Tak popatrzyłem na forum i najbliżej objawy mam do tego http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=61494 ale u mnie nie falują obroty.
Komentarz
-
-
Mihau, przepływomierz masy powietrza Ci pada podejrzewam. Nawet ten błąd to opisuje - miernik masy powietrza.
czyli standardowo - "przepływka", stąd przerywanie.
:wink:
[ Dodano: Czw 02 Sie, 12 21:32 ]
a tu na 3 stronie masz opis swoje błędu P0101, proszę:
trzeba rozgrzebać i zobaczyć czy przepływka do uratowania czy do wymiany już
Komentarz
-
-
sew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, nie mam pojęcia......na moje oko nie - tak wynika z tego drugiego linku, bo to powiązane elektronicznie jak widać nieźle z innymi ważnymi instrumentami auta. Ale może jak dobry fachura zainterweniuje w ecu auta to można jak i w dieslu, nie mam bladego pojęcia. To już musi jakiś nasz forumowy "magik" się wypowiedzieć :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidasew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.
Da sie pytanie po coOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez piramidasew1981, da się przepływkę w benzynie wywalić? Pytam bo w dieslu juz jej nie mam.
Da sie pytanie po cosuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Mihau, przez to ten błąd wywalało na przepływce (bo sam się dziwiłem, że sama w sobie może paść w 1.8 tsi przy takim przebiegu (toć to nie 1.8 t z przebiegiem ponad 200tkm - tzn. nie słyszałem o tym jeszcze, ale ten pierwszy raz musi być i może się zdarzyć). Gratuluje znalezienia przyczyny :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaPo to żeby był spokój tak jak np z egeremOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz