Zamieszczone przez mirek_p11
wyciek oleju z haldex'a
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Garrettylko w O II jest haldex IV gen
Kolega Fuzy nie podał rocznika swojego auta więc wyszedłem z założenia, że większe prawdopodobieństwo jest, że jego sztuka to nie ostatni rocznik przed FL.
Gdyby jednak tak nie było to w razie potrzeby mogę zamieścić wykaz do IV gen.O2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aryTo zależy od rocznika, IV generacja weszła do O2 w 2008r., wcześniejsze egzemplarze wychodziły z II gen.
jeżeli mam auto z grudnia `07 (ale rok modelowy 2008) to mam II generację, czy IV ? :roll:Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
A ja podepnę się z pytaniem, bo dzisiaj całkiem zgłupiałem i już nie wiem, czy dobrze kombinuję czy nie. Byłem u mojego mechaniora zmienić filtr i olej w haldexie. Miałem to zrobić przed zimą, ale czekałem na śnieg i się nie doczekałem, więc się przeciągnęło. Byłem przekonany, że do haldexa ma wejść 275ml oleju, a mechanior dzwoni do mnie i mówi, że spuścił z niego 900ml oleju. Dzwonił do hurtowni gdzie wszystko kupuje, a tam powiedzieli mu, że w tym roczniku i tym napędzie tyle ma być i że wlewa się inny olej niż G055175A2. Nie mam dostępu do etki żeby po VINie sprawdzić co i jak. Na razie jest wlany stary olej (jest czysty, o zielonkawym kolorze). Proszę o konkretną odpowiedź. Jak w końcu jest? 275ml czy 1l? O2 4x4 2006 (MY2007).
Komentarz
-
-
No to przynajmniej powiedział że nie jest pewny i nie ruszał, a nie powiedział że wszystko zrobione a mnie zostawił w nieświadomości
Zamieszczone przez mattyah4x4jesteś pewien, że on wie które śrubki są od czego ? :wink:
[ Dodano: Sro 30 Kwi, 14 20:41 ]
mattyah4x4, podpowiedz jaki olej wlałeś to i u siebie zmienię.
Komentarz
-
-
mattyah4x4, czyli twierdzisz, że są to różne oleje w różnych miejscach?
zmieniałem kiedyś olej w haldeksie i miałem taką tubę 0,5 litra - na pewno cała nie weszła->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
ja koledzy wymieniałem olej i filterek w haldexie w zeszłym tygodniu ,nie mylcie mostu , do haldexa wchodzi coś około 250ml , ASO sprzedaje tuby 275 ml a to z tego względu iż trzeba go wciskać od dołu przez śrubę spustową które jest tuż za stelażem( sankami mostu ) od strony silnika , śruba ma paski łeb na imbusa 5 lub 6 , ta nadwyżka oliwy jest po to aby przy wyjmowania dzióbka z otworu spustowego zdążyć wkręcić śrubkę , tak powiedział mi znajomy który pracuje w ASO SKODY , i robił u mnie wymianę ,
korek spustowy ma numer 38
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
właśnie w vagcat nie ma O2 i nie idzie porównać , ale mi sie wydaje że jest ten sam tylko różnice są w sterowniku ,ale mogę sie mylić.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez spcmattyah4x4, podpowiedz jaki olej wlałeś to i u siebie zmienię.
Zamieszczone przez krzynolmattyah4x4, czyli twierdzisz, że są to różne oleje w różnych miejscach?
zmieniałem kiedyś olej w haldeksie i miałem taką tubę 0,5 litra - na pewno cała nie weszła
to są różne oleje, różne śrubki do spuszczania i różne pojemności... chociaż jest szkoła napełniana haldeksa przez otwór spustowy, po prostu wciska się zawartość tuby 275 ml dynamicznie od dołu i szybko zakręca :roll:Diesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
-
mattyah4x4, wszystko się zgadza ,trzeba mieć przy tym refleks.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mattyah4x4ale w haldeksie zamontowanym w O2 (przedlifcie) jest zarówno korek spustowy jak i wlewowy, więc można napełniać po bożemu :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mattyah4x4gogle z opcja "grafika" niewyczerpanym źródłem wiedzy :lol:
Zamieszczone przez mattyah4x4fill i drain ogarniasz ? :wink:
Podziękował, w weekend się pobawię jak sobie załatwię dostęp do kanału.
Komentarz
-
-
to teraz tylko przygotuj się na to, że te korki mogą być... nieodkręcalne :roll:
tj. z praktyki wynika (mojej przynajmniej), że otwór korka (służący do odkręcania/przykręcania) tj. imbus nr 5 może być obrobiony/skorodowany
warto postukać w korek młotkiem przed rozpoczęciem odkręcania, lub - lepiej - postukać młotkiem przez końcówkę imbusa włożoną w korek... jest z tym o tyle problem, że do korka górnego haldexu nie masz podejścia z młotkiem (nie ma dostępu) - a w dyfrze do jednego korka jest, do drugiego nie ma (drążek stabilizatora przeszkadza)
podpowiedz: jak masz obrobiony otwór w korku (imbus 5 nie trzyma) to nabij na siłę torxa 45 i odkręcaj, często działa - ale to operacja jednorazowa... powodzeniaDiesel Service Śmietana
43-210 Kobiór
ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16
uwaga
nie robimy pompowtryskiwaczy
Komentarz
-
Komentarz