Problem z obrotami 1.6AEE w momencie nagrzewania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • suzmic
    Classic
    • 2014
    • 2

    Problem z obrotami 1.6AEE w momencie nagrzewania

    oj tam oj tam ... :food
  • titan86
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    Problem z obrotami 1.6AEE w momencie nagrzewania

    Witam,

    Jestem posiadaczem skody octavia 1,6 AEE Benzyna +gaz. Problem polega mianowicie na falowaniu obrotów w momencie nagrzewanie się auta. Na zupełnie zimnym silniku kiedy auto pracuje na ssaniu zero problemów. W momencie kiedy auto zaczyna stopniowo nabierać temperatury w zakresie od 50 do 90 stopni. Zaczyna się mocne falowanie obrotów na biegu jałowym albo samochód gaśnie albo falowanie mija i po dojechaniu na następne światła historia zaczyna się od nowa. W momencie gdy silnik nagrzeje się do 90 stopni problem ustaje. Dzieje się tak zarówno na gazie jak i benzynie.

    Wymienione świece, palec kopułka, sonda lambda, filtr powietrza. Odczytywanie VAG-iem nic nie wskazuje zwiedziłem kilka warsztatów (autoryzowanych i nie) i nikt nie potrafi wskazać przyczyny. Proszę o sugestie lub podpowiedzi może ktoś miał podobny problem.

    Komentarz

    • djwyrebas
      Ambiente
      • 2011
      • 214

      #3
      do sprawdzenia przewody WN, cewka, masa cewki, odma do wyczyszcenia, najlepiej zrobic oil tanka, byc moze jeszcze czujnik cieczy chlodzacej.
      gazu, bo dogania nas starość!

      Komentarz

      • smug
        Ambiente
        • 2009
        • 160

        #4
        + dodajmy przepustnice do wyczyszczenia
        Sprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.

        Komentarz

        • titan86
          Classic
          • 2012
          • 4

          #5
          Przepustnica czyszczona i zaadaptowana. Przewody zapłonowe również nowe. W dwóch warsztatach powiedziano mi, że wszystko jest prawidłowo z przepustnicą spróbuję podmienić cewkę zapłonową.

          Komentarz

          • djwyrebas
            Ambiente
            • 2011
            • 214

            #6
            szybciej odma. Widziałeś ile oleju i syfa daję na filtr powietrza. Wyczyść ją i zrób oil tanka.
            gazu, bo dogania nas starość!

            Komentarz

            • titan86
              Classic
              • 2012
              • 4

              #7
              Odma ani cewka nie trafiona. Ale zauważyłem, że jak odepnę wtyczkę przy przepustnicy praca silnika ogólnie się poprawia. silnik pracuje równo. Wtyczka połączona jest do czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym oraz do czujnika wkręconego w blok silnika (pod deklem zaworów)?? Czy to jest czujnik temperatury??? Czy jest możliwe że praca bez sygnałów jest lepsza i czy komputer nie jest w stanie zapamiętać chwilowego błędu sygnału z któregoś czujników???

              Komentarz

              • kiniors
                Drive
                • 2009
                • 61

                #8
                Kolego a może sonda lambda?

                Komentarz

                • titan86
                  Classic
                  • 2012
                  • 4

                  #9
                  No była już podmieniana i dalej problem występuje

                  Komentarz

                  Pracuję...