Jestem ciekaw jaki masz wpis w dowodzie rejestracyjnym w związku z "kratką" za drugim rzędem siedzeń. Uniwersalny, osobowy czy ciężarowy VAT-1 i czy możesz odliczać pełne 23% od paliwa?
[O2] Lewarek zmiany biegów drga na 4 biegu
Zwiń
X
-
[O2] Lewarek zmiany biegów drga na 4 biegu
Witam
Mam taki problem. Podczas jazdy na 4 biegu drga lewarek zmiany biegów, drżenie jest dosyć mocne, czasami tak że słychać jak lewarek o coś obija(w rytm silnika). Najbardziej odczuwalne przy prędkości 70-80 km/h. Czasami "uda się" tak wbić bieg, że nie ma żadnych wybracji, ale sporadycznie. Na innych biegach problem nie występuje, trzymają sie twardo i nie czuje się wibracji. Po przekroczeniu prędkości 90-100 (4 bieg) drgania się zmniejszają odgłos znika.
Czy ktoś miał podobny problem? Czytając fora dochodzę do wniosku, że wina może leżeć w mechaniźmie lewarka, bądź gdzieś na łączeniach linek. Jeszcze nic przy samochodzie nie sprawdzałem.
Dodam, że na 4 biegu samochód ma normalne przyspieszenie, nie czuć wibracji fotela ani karoserii. Auto ma orginalny przebieg 230 tys km (octavia 2 1,9 tdi BJB 2005r).
-
-
Czy biegi normalnie wchodzą i jak wyrzucasz na luz to wraca na swoją pozycje??Wyprzedaż garażowa
Różności od książek przez budowlankę po części moto
https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60
Większość ofert dla OCP do negocjacji :P
Komentarz
-
-
Tak wchodzą normalnie i precyzyjnie, bez żadnego oporu.
[ Dodano: Nie 23 Cze, 13 12:23 ]
Witam.
Problem rozwiązany. Winę ponosiło koło dwumasowe, a opisane objawy były wstępem do jego powolnego zużywania. Po paru tysiącach km pojawiło się drżenie i szarpanie silnikiem na luzie oraz na niskich obrotach.
Komentarz
-
Komentarz