Oni tam pisza, ze te zmiany wynikaja z krytycznych opinii o zawieszeniu na zlych drogach, co by potwierdzalo te kilka testow, w ktorych sami Czesi narzekali, ze na rownej drodze jest bardzo dobrze, ale na kiepskiej (witaj Polsko...) tylne zawieszenie halasuje i troche wibruje.
Sadze, ze jak ktos chce zamowic O3 to moze warto poczekac do tego 23 tygodnia produkcji...
Hmmm jakoś tego nie odczuwam, a nawet b. sobie chwalę zawieszenie Ale to może zależy czego kto oczekuje i czym się poruszało wcześniej. Przesiadka z O1 jest totalnym przeskokiem pod każdym względem, ale sporo jeździłem też jako pasażer O2 i też czuję dużą różnicę chociaż już nie tak ogromną
Witam
Jadac dzis moja skodzinka uslyszalem jeczaca pompe wspomagania,zatrzymalem sie do zbiorniczka a tu cos malo tego plynu i na dodatek jakas piana O co chodzi? magiel ostatnio jeszcze nie ciekl Skad ta piana i gdzie ubyl plyn? Patrzylem od gory nigdzie mokro nie bylo
duszek-44, może masz dopiero początek uszkadzającej się maglownicy, skręć koła w lewo i spójrz z prawej strony na maglownicę od strony koła ponieważ jeżeli dochodzi do uszkodzenia maglownicy to cieknie z prawej strony ,piana tworzy się podczas pracy pompy wspomagania, dolej płyn i obserwuj , może dawno nie zaglądąłeś i nie zwróciłeś uwagi, ok
duszek-44, no właśnie,oby nie ona bo boleć może, ja za swoją nowy zamiennik dawałem 1450zł teraz to już można taniej dostać z regenerowanymi trzeba natomiast uważać bo różnie bywa,możesz pojeździć miesiąc, pół roku albo i dłużej a i były przypadki iż regenerowany po kilku dniach siadł,
także bądź dobrej myśli i nadziei.ok
duszek-44, u mnie jak padła maglownica to jeszcze tysiąc kilometrów przejechałem na dolewce. Nie ma sensu wymieniać znajdź warsztat specjalizujący się regeneracją zapłacisz połowę tego co nowa i też udzielą Ci gwarancji
Bylem widzialem i sie zalamalem Z prawej strony magla leje sie strasznie Dzis rano dolalem plynu zrobilem moze z 15 km po miescie i znowu pompa zaczela jeczec Co robic wymienaic magiel na używany regenerować czy tez moze brac zamiennik Gdzie regenerować? Jakies sugestie?
Regeneracja....
Ja regenerowałem w Łodzi.... dają rok gwarancji.... ogolnie polecam...
Zakład byl przy Przędzalnianej w Łodzi ale teraz mogą być gdzie indziej.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
duszek-44, ja wmieniałem u siebie, nie jest ciężko w zwykłej bo ja mam 4x4 i jest wał do tyłu i kiepski dostęp , najlepiej jest robić to z podnośnika lub chociaż z kanału, śruby które przykręcają maglownicę do sanek są dostepne od dołu ,fakt jest taki że aby mieć dość łatwy dostęp i nie męczyć się to będziesz musiał poluzować-odkręcić sanki wówczas będziesz miał więcej luzu przy wyciąganiu maglownicy,musisz odkręcić końcówki kierownicze od piast i nie zapomnij o wężacz ciśnieniowych od wspomagania , które są po stronie kierowcy, po zmontowaniu później wszystkiego będziesz musiał jechać na ustawienie kątów i zbieżności , a to za sprawą sanek .ok
przy okazji wymień od razu cały płyn .ok
Regenerowana maglownica w tej firmie http://maglownica.com/ kosztowała mnie 553 zł +gumowe osłony po 18zł sztuka i ewentualnie dokładamy 200zł na poczet zdania starej maglownicy a i 35 zł przesyłka Zalewamy wszystko czerwonym płynem do wspomagania Tak powiedziano mi przy zakupie Jutro chyba bede montował zregenerowany magiel
[ Dodano: Pią 17 Sie, 12 19:14 ]
Magiel wymieniony Powiem szczerze ze roboty troche jest i bez poluzowania śrub od wózka sie nie da tego wymienić A przy zakładaniu gumowych osłon drążków trzeba mieć nieziemska cierpliwość Ale nowa maglownica chodzi leciutko( mozna krecić jednym palcem) Życze dużo cierpliwosci przy wymianie
Komentarz