Kupię przekładnie kierowniczą do Octavii I TDi.Pilne!!
[O1] 1,9 TDI ENGINE WORKSHOP
Zwiń
X
-
[O1] 1,9 TDI ENGINE WORKSHOP
Witam. Kolejny problem
Podczas jazdy jak zwalniałem, samochód gasł, było to przy małych prędkościach, zatrzymywanie przed światłami, ale również gasł jak go odpaliłem ( kilkakrotnie ).
Na wyświetlaczu pojawia się napis ENGINE WORKSHOP, i miga kontrolka świec żarowych.
Na internecie czytałem, że to coś może być związanego z czujnikiem pedała hamulca ( samochody VW )
Ale jakoś nie wiem czy błąd czujnik hamulca, może powodować gaśnięcie samochodu, włącza się tryb awaryjny samochodu, czyli turbina nie pracuje.
Proszę o pomoc doświadczonych.
PozdrawiamBył:
Seat Toledo 1,9 TD
Renault Clio 1,9 dTi
Rover 75 2.0 CDT
Jest
Octavia 1,9 TDI L&K
-
-
sorry, że się odezwałem, bo nie jestem doświadczonym :diabelski_usmiech
Może na początek warto by było sprawdzić błędy.Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Tryb awaryjny nie gasi silnika.Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Komputer to wiadomo, pierwsza rzecz.
Ale może ktoś miał już podobne objawy, i może podzielić się wiedzą, aby było łatwiej innym.
Teraz próbowałem przejechać parę km, i niestety, samochód zgasł, nie chciało się odpalić, wyświetliła się kontrola że coś z olejem, stan jest ok, po chwili odpaliłem, odstawiłem pod daszek i jutro pod komputer podepnę.Był:
Seat Toledo 1,9 TD
Renault Clio 1,9 dTi
Rover 75 2.0 CDT
Jest
Octavia 1,9 TDI L&K
Komentarz
-
Komentarz