[O2] Engine Fault Workshop 001350 - Sensor 1 for Exhaust Tem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • camel7
    Classic
    • 2013
    • 6

    [O2] Engine Fault Workshop 001350 - Sensor 1 for Exhaust Tem

    DObra Panowie, dzisiaj dogrzebalem sie to Icka i tam sucho jak na saharze czyli nic nie przepuszcza, wiec co mam robic wyczyscic ja tylko czy coooo, bo glupieje :P
    Camel
  • yataman
    Classic
    • 2012
    • 37

    #2
    [O2] Engine Fault Workshop 001350 - Sensor 1 for Exhaust Tem

    Witam
    Dziś jadąc swoją Skodiczką usłyszałem dziwny dźwięk przez moment na wyswietlaczu wyskoczył napis "Engine Fault Workshop" oraz zapaliła się ikonka "sprężynki" zaraz potem napis zniknął i ikonka też, podczas całej drogi co jakiś czas wyskakiwał ten błąd, pojawiał się i znikał w różnych odstępach czasu.

    Silnik BLS 1.9 TDI

    Po podpięciu dostałem takie błedy:

    Kod:
    Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
       Part No SW: 03G 906 021 TG    HW: 03G 906 021 AB
       Component: R4 1,9l EDC G000SG  2051  
       Revision: --H08---    Serial number: SKX7Z0H532C09D
       Coding: 0000071
       Shop #: WSC 72875 211 95137
       VCID: 77F6F7587F4B
    
    2 Faults Found:
    005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit 
                   P161C - 000 -  - 
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 01110000
                        Fault Priority: 3
                        Fault Frequency: 1
                        Mileage: 112847 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 08:09:30
    
                 Freeze Frame:
                        RPM: 1155 /min
                        Speed: 0.0 km/h
                        Load: 29.4 %
                        Voltage: 14.21 V
                        Bin. Bits: 00101100
                        Temperature: 10.8°C
                        Bin. Bits: 10110000
    
    001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus 
                   P0546 - 000 -  -  - MIL ON
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 11100000
                        Fault Priority: 1
                        Fault Frequency: 20
                        Mileage: 115195 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 11:58:30
    
                 Freeze Frame:
                        RPM: 882 /min
                        Speed: 28.0 km/h
                        Load: 0.0 %
                        Voltage: 13.91 V
                        Temperature: 38.7°C
                        Temperature: 270.0°C
                        Absolute Pres.: 979.2 mbar
    
    Readiness: 1 1 0 0 0
    Ktoś z kolegów może podpowiedzieć co to może być i czemu tak drogo

    dziękuje

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      naj prawdopdobniej masz uszkodzony czujnik tem spalin .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • yataman
        Classic
        • 2012
        • 37

        #4
        Wiesz jakie to sa moze przyblizone koszty takiego czujnika?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Prawdopodobnie uszkodzony czujnik temperatury spalin - jak juz slusznie zauwazono.
          Czujnik (G235) - jest wkręcony w kolektor wydechowy przed sprezarką.
          Dostęp jest bardzo utrudniony.
          Zalecam mimo wszystko sprawdzic wtyczkę i wiązke czy gdzies nie jest przepalona - przed decyzją o wymianie.
          Czujnik ma numer 03G 906 088 AT i kosztuje ok. 450 PLN.

          Pozdrawiam
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • yataman
            Classic
            • 2012
            • 37

            #6
            A czy to normalne ze te ostrzeżenie nie świeci się cały czas tylko włącza się od czasu do czasu w rożnych odstępach czasu. Czasami można przejechać kilkanaście kilometrów i ani razu nie ma ostrzeżenia.

            Druga sprawa czy mogę takim autem zrobić jeszcze jakieś 500km?

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Czujnik ten zabezpiecza sprezarke przed wysokim EGT.... ECU nie mając sygnalu z tego czujnika moze pracowac w jakims trybie awaryjnym...
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              Pracuję...