Wymiana koła dwumasowego w ASZ chipowanym + logi dynamiczne
Zwiń
X
-
Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
-
-
Przy silniku turbodoładowanym zdałbym się na oryginały bądź lepsze ...OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
patrzę w intercars a tam do octavi 1,9 / 130KM producentów ośmiu. Filtrów 14. Ceny od 21 do 250 - no i weź bądź mądry i wybierz rozsądnie. Normalnie zgłupiałem. Nawet wymiary różne. O sportowych nie wspominam bo nie o to chodzi.
Jak dowiedzieć się jaki do mojego ASZ'a będzie dobry?
Zmierzyć ten co jest i wybrać cenę jaką jestem w stanie zapłacić? Inaczej nie da rady?
Nie chciał bym kupić nowego filtra a potem się okaże, że znowu za mało powietrza... :xSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
guzolot, jak kolega radzi, kup jakiś sredni filtr, zreszta nie ma roznicy jaki do konca, kupisz za 30 zł filtr powietrza jakis (mann, knecht wspomniane czy filtron, dencermann tez dobre) i bedzie dobrze, w hurtowni czesci po numerze vin auta dadza Ci odpowiedni. Poprostu jak bedziesz wymieniał to wyczysc pożadnie to puszczkę gdzie znajduje sie filtr powietrza, najlepiej sprężonym powietrzem, mi ostatnio jak wymieniali to przedmuchali tak, i powiem wam ,ze sporo syfu i piachu po 15 tkm tam było w tej puszce i kanalach to niej. Mi auto nie muliło, ale moze to tez przyczyna tych bledow.
Po drugie kup za kilkanascie złotych "stp do czyszczenia wtryskiwaczy diesla" i zalej do baku. Po tych dwoch operacjach i przejechaniu parudziesieciu km , znow zrob logi i zobacz co wyjdzie
Komentarz
-
-
Chyba nie masz na myśli sprężonego powietrza z takiego "spray'a". Na stację paliw i kompresorem dawać? :lol:
Nie mam w Otwocku nikogo znajomego ze sprężarką.
Myślę o filtrze filtronu AP 149/5 Taki z prefiltrem - czy to dobry pomysł? cena w intercars 45 plnSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
guzolot, oczywiście że mam na myśli normalny kompresor. To dawaj na stacje i zrób wymiane przy kompresorze od dmuchania opon, przy okazji oczyszczając pożadnie to pudełko. Filtron spokojnie może byc - bierz, to dobry pomysl, tylko po cholere jakis prefiltr, wez zwykly (ale drogie te filtry dosc i tak,logiczny filtr za 30 zł maks można kupic). Ja ostatnio wymieniam na dencermanny, tanie sa, ale szwabskie i jakosc dobra.
[ Dodano: Pon 27 Sie, 12 14:44 ]
dencermann o numerze A140459 lub A140012 jest zamiennikiem tego filtrona, powinien byc tanszy, niech zobacza u siebie w katalogu w intercarsie. Bo po co przeplacac za filtr, jak sie okaze ze to nie to (oby to bylo to zycze oczywiscie). Tylko pamietaj o dobrym wyczyszczeniu puchy!
jak to zrobisz to zalej ten specyfik jeszcze, nowa butelka jest innego kształtu ,ale kolorystyka taka samaZałączone pliki
Komentarz
-
-
specyfik dolany, teraz po filtr i do roboty.
A czy ktos moglby pokazac strzalkami na fotce ktore to sa pompowtryskiwacze na ktorych styki mam czyscic?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Chcę się brać, ale nie ściągałem jeszcze pokrywy górnej (rozumiem, że jest to pokrywa zaworów). Przy składaniu potrzebna nowa uszczelka? Jakiś specjalny klucz? Dynamometr? Mechanicy dynamometrem takie rzeczy dokręcają?
Czy to jakaś większa filozofia?
Silnik od wartburga sam rozbierałem i składałem. Wiem, że ten jest bardziej skomplikowany, ale jeśli nie wymaga jakichś specjalnych narzędzi to spoko.
Nie wiem czy dobrze widzę, ale w tym filmie, to na moje oko zdjęta jest pokrywa zaworów i koleś rusza połączeniem elektrycznym idącym do wtrysków. To o te złączki chodzi?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Logów jeszcze nie robiłem bo po wlaniu STP przejechałem dopiero jakieś 40km - 50km
Filtr wymieniłem wczoraj.
Jak stary wyglądał pokazuję na foto. Czy tak winien wyglądać półroczny filtr po jakichś 5 tys. km ?
AndrzejZałączone plikiSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
To przejadę jeszcze ze 100 km i "zaloguję" Wystarczy 150 dla wtrysków, czy poczekać chociaż 500?
Czy przepływomierz jest w pokrywie filtra powietrza? Łatwo się go czyści? Może nie ma co czekać tylko wyczyścić i spokojna głowa?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Co do ściągania pokrywy to czasem lubi się śrubka ukręcić bo to ma swoją żywotność więc trzeba uważać żeby większego problemu sobie nie zrobić a odnośnie uszczelki to mechanior mowil mi ze sie wymienia. Kiedys otworzylem, poskrecalem i po kilkuset kilometrach ciekl olej wiec musialem ja wymienic
Komentarz
-
-
Prośba o ocenę logów.
Mam nadzieję, że 3/4 zbiornika z STP pomogło. Filtr też nowy.
Pozdrawiam
AndrzejSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Witam,
Załączam pozostałe logi.
Teraz pozostaje zdjęcie pokrywy zaworów i poruszanie styków na pompowtryskach?
Czyści się je tak jak wszystkie złącza? czyli odłączenie, psiknięcie specyfikiem do poprawy kontaktu w urządzeniach elektrycznych i założenie z powrotem?
Pozdrawiam
AndrzejSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Jesli chodzi o przepływomierz to jest minimalnie lepiej ale wydaje mi się ze mentalnie powinienes szykowac się na wymiane. Moze nie juz ale w najblizszej przyszlosci.
Jesli chodzi o PD... zdejmujesz psikasz kontaktem i zakladasz.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Czy te moje logi są jakieś bardzo słabe czy trochę słabe? Bo nie czuję żadnych ujemnych objawów typu spadek mocy, czy wzrost zużycia paliwa.
Zastanawiam się nad czyszczeniem przepływomierza w chwili obecnej. Może zapobiegnie to padnięciu całkowitemu?
W wielu postach piszą ludzie, że pomaga czyszczenie. Inni piszą, że zepsuli.
Znalazłem opis czyszczenia w Audi chyba - wraz z pomiarami przed i po, no i różnica była widoczna w logach. Facet czyścił benzyną ekstrakcyjną i pędzelkami.
Czytałem o blaszkach, drucikach, szkiełkach z czymś napylonym. Jaki jest tu ASZ-cie?
[ Dodano: Pon 24 Wrz, 12 12:35 ]
Tak sobie zrobiłem wykres pracy turbiny, czyli kanał 011 jak wyczytałem w tym wątku: http://www.a4club.pl/index.php?PHPSE...&topic=23326.0
i zaniepokoiło mnie przeładowanie w zakresie od 2000 do 3000 rpm. Czy to normalne?
W treści z linku jest napisane "w okolicy 2k-2,5k rpm wystepuje lekki wzrost wartosci 3 w porównaniu do 2" czy u mnie jest lekki wzrost, czy za duży?
Widziałem gdzieś na forum taki wykres i nie było tego przeładowania.
Nie wiem co o tym myśleć.Załączone plikiSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Tak to normalne i czasami wystepuje w tych sprezarkach. Przeladowanie trwa 2 sek wiec jest niegrozne... pozniej uklad regulacji działa swietnie.
Ja bym nic nie czyscil tylko jezdzil.
Skontroluj LMM za jakis czas... hmm... na wiosne ?Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz