Nastawnik w pompie 1.9TDI AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciomacho
    Classic
    • 2011
    • 14

    Nastawnik w pompie 1.9TDI AGR

    aniol, to może wyślę do cb ale nie tą tylko podobną :twisted:
    Pozdrwiam,

    MacioMacho
  • przemo1
    Drive
    • 2010
    • 51

    #2
    Nastawnik w pompie 1.9TDI AGR

    Witam.Jak za pomocą VAG-a można przesterować nastawnik w pompie?Chodzi mi o sprawdzenie czy się nie zacina.W których opcjach Vag-a sie to przestawia(sprawdza)?Mechanik Podłączył vaga i powiedział,że ręcznie(za pompcą vaga) parę razy przesterowywał nastawnik w pompie i ,że on się zacina.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Nic takiego nie ma.... jak "przesterowanie nastawnika".
      Moze cos zle uslyszałes ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • przemo1
        Drive
        • 2010
        • 51

        #4
        Zamieszczone przez przemik
        Nic takiego nie ma.... jak "przesterowanie nastawnika".
        Moze cos zle uslyszałes ?
        Może nie przesterowanie tylko przestawienie.Powiedział,że kilka razy przestawił nastawnik w pompie za pomocą vag-a i zdarza mu się zaciąć i kąt wtrysku może być nieprawidłowy.
        Ten nastawnik to pewnie sterowany jest przez ECU i vagiem może też można zmieniać jego położenie,żeby sprawdzić czy się nie przycina?

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          A jestes pewny ze mechanikowi chodziło o nastawnik, a nie o zawór N108 (przestawiacz dynamicznego kąta wtrysku).
          Fakt mozna wymusic jego "ruch" VAGiem... ale "przesterowac" go - nie da sie.

          Pozdrawiam
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            co do zmiany kata to moze byc problem w zaworze n108 jest to bardzo rzadkie zjawisko lub sam kosz pompu sie zacina na rolkach zdarza sie to bardzo czesto jeszcze w autach ze znacznym przebiegiem
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • przemo1
              Drive
              • 2010
              • 51

              #7
              Pokazywał część zaznaczoną strzałką-regulator wyprzedzenia wtrysku.Chodzi o to,że niby wymusił poruszanie tego nastawnika,nie jakieś przestawienie na stałe czy wyregulowanie.
              Załączone pliki

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                No i racja... wystarczy właczyc w VCDS/VAG... grupe 004 w trybie Basic Settings...
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                Pracuję...