Witam.Jak za pomocą VAG-a można przesterować nastawnik w pompie?Chodzi mi o sprawdzenie czy się nie zacina.W których opcjach Vag-a sie to przestawia(sprawdza)?Mechanik Podłączył vaga i powiedział,że ręcznie(za pompcą vaga) parę razy przesterowywał nastawnik w pompie i ,że on się zacina.
Nic takiego nie ma.... jak "przesterowanie nastawnika".
Moze cos zle uslyszałes ?
Może nie przesterowanie tylko przestawienie.Powiedział,że kilka razy przestawił nastawnik w pompie za pomocą vag-a i zdarza mu się zaciąć i kąt wtrysku może być nieprawidłowy.
Ten nastawnik to pewnie sterowany jest przez ECU i vagiem może też można zmieniać jego położenie,żeby sprawdzić czy się nie przycina?
A jestes pewny ze mechanikowi chodziło o nastawnik, a nie o zawór N108 (przestawiacz dynamicznego kąta wtrysku).
Fakt mozna wymusic jego "ruch" VAGiem... ale "przesterowac" go - nie da sie.
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
co do zmiany kata to moze byc problem w zaworze n108 jest to bardzo rzadkie zjawisko lub sam kosz pompu sie zacina na rolkach zdarza sie to bardzo czesto jeszcze w autach ze znacznym przebiegiem
Pokazywał część zaznaczoną strzałką-regulator wyprzedzenia wtrysku.Chodzi o to,że niby wymusił poruszanie tego nastawnika,nie jakieś przestawienie na stałe czy wyregulowanie.
Komentarz