Zamieszczone przez szkoda
Problem z silnikiem 1.6 MPI w Skoda Octavia Tour II.
Zwiń
X
-
Problem z silnikiem 1.6 MPI w Skoda Octavia Tour II.
Problem z silnikiem w Skoda Octavia.
Na początku lipca 2012 roku w Warszawie kupiłem samochód Skoda Octavia Tour kombi z silnikiem 1.6 MPI, po przejechaniu 3000 kilometrów mam sie zgłosić do salonu na montaż instalacji LPG. Aktualnie przejechałem 2500 kilometrów, od początku użytkowania samochodu mam problem, silnik ma nierówna prace na wolnych obrotach i wprowadza cały samochód w niepokojące drgania. Byłem juz dwa razy w serwisie i usłyszałem „ ten samochód tak juz ma i nic z tym nie zrobią!” Zwracam sie z prośbą o rozwiązanie problemu, gdyż kupując nowy samochód nie spodziewałem sie takiego stanu rzeczy a pracownicy w autoryzowanych serwisach rozkładają ręce i nie potrafią rozwiązać problemu!
Dariusz Wierzchowski
-
-
po pierwsze jak mówią że ten typ tak ma to są idiotami i nie wiedzą o co biega pisz do SAP i truj im dupę nowe auto z taką dolegliwością to skandal i mówienie TTTM to się ośmieszają - Ty kupujesz nówkę aby nie mieć problemów jak nie to zmień salon serwis skody i ciekawe co inni tobie powiedzą a jeśli nie umieją rozwiązać problemu tzn. że są zwykłymi kowalami a nie mechanikami dzwoń do SAP
Komentarz
-
-
Rozumiem w części Twoje wku....nie, to jeden z najlepszych (niezawodnych) choć przestarzały już motorek. Nie montuj LPG przed usunięciem wady, bo wtedy dopiero powiedzą Ci w aso że to typowe dla LPG. Niech naprawią to przed montażem LPG, testuj naprawę przez kolejne 2-3000km i dopiero decyzja o montażu LPG.
Przejechałem 25000 i motorek pracuje równiutko na PB i LPG więc to bzdura, że TTTM i wykręt aso.
Determinacji w walce o swoje.
Komentarz
-
Komentarz