Też wytwarzają siły poprzeczne przy obrocie podczas kręcenia, nie ważne czy przyspieszania czy toczenia się, ale raczej nie aż tak duże.
wibracje samochodu podczas przyspieszania
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ArekRmam jeszcze krzywe tarcze być może to nie wina przegubu.
Nie mają prawa bić przy przyspieszaniu. Obstawiam przeguby zew.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroTarcze czuć przy hamowaniu.
Nie mają prawa bić przy przyspieszaniu. Obstawiam przeguby zew.
Komentarz
-
-
Wibracja kierownicy to najczesciej spowodowana jest przy duzych predkosciach :
1) zle wywazonym/i kolem/i
2) uszkodzonymi oponami
3) uwalonym przegubem/krzywa polosia
4) droga :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
trooper, sprobuj dohamowywac - czyli wciskasz przy tych predkosciach baaaaaardzo delikatnie pedal hamulca i zobacz co sie dzieje - jednakze ja sie upieram, ze tarcze nie maja wplywu na wibracje bez rownolegle zachodzacego zjawiska jakim jest hamowanie
Na trzepakach auto było ? Moze cos nie teges z amorami ? Moze to nie tyle co Ci wibruje, coi rezonuja delikatnie amory ? Popatrzylbym tez na stan reszty zawieszenia.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Proponuję taką procedurę:
Rozpędzić auto powyżej granicy wystąpienia wibracji bądź bicia, jeżeli np. 130 to do 150 ( u mnie jest przy 130) i wyrzucić na luz i teraz:
1. Poczekać aż "zlecą" obroty do wartości biegu jałowego czyli przedział 800 - 900 obr
2. Jeżeli obroty są na min. i auto przechodzi przez przedział wibracji i jest nadal wibracja, bicie to z największym prawdopodobieństwiem należy szukać przyczyn w oponach.
3. Jeżeli auto przechodzi na min obrotach przez ten przedział bez tego efektu to należy szukać przyczyn po stronie układu napędowego.
Taką procedurę mają przy rozpatrywaniu reklamacji opon warsztaty posiadające autoryzacje Oponiarzy oraz tak robiło ASO przy moim samochodzie.
Przyczyna na razie nie znaleziona, bo w wibracje przenoszone na karocę może wprawiać nawet podobno poduszka silnika, mam nowe auto więc mówią, że może być zbyt sztywna.
Przyczyny szukam dalej, bo cięzko jeździć w trasę na autostradzie 100 km/h ...
Komentarz
-
-
trooper
Widzę, że masz problem z oponami firmy Nokian. Ja niestety też, kupiłem nowe Nokiany W+, mają obecnie przejechane może 1,5 tys kilometrów. Montowane były na nowe felgi stalowe i od samego początku miałem problem z drganiami całego samochodu. Koła były wyważane już z pięć razy w różnych zakładach wulkanizacyjnych, zakładane na nowo, bo może coś tam się źle ułożyło itp. Wszyscy rozkładali ręce, bo nie mogli wyważyć tył kół, jeden człowiek powiedział, że takich "kartofli" jeszcze nie miał w swoim zakładzie, a fachowo powiedział, że opony nie trzymają "kształtu", co kolwiek to oznacza. Opony zareklamowałem, obecnie są już u sprzedawcy, a Skoda stoi w garażu na kołach letniech. W między czasie wypożyczyłem inne opony zimowe (stare UG7) i zamontowałem na felgach stalowych, jeździło się dużo lepiej, nie ma żadnych drgań. Wniosek jest tylko jeden !!! Trzymajmy się zdala od opon firmy NOKIAN !!! Podobno to klasa PREMIUM !!! Co do obsługi przez sieć VIANOR - autoryzowany sprzedawca NOKIAN w Polsce wypowiem się później, po rozpatrzeniu mojej reklamacji.
Zapomniałem dodać, że moja Octa jest z roku 2012, przebieg 16 tyś.Jest: OIII 1.4 TSI beż cap... Elegance+Amazing+Dynamic+parę fajnych dodatów cieszących oko
Była: OII FL 1.8 TSI czarna Elegance+light assistant+lusterko foto...+pakiet biznes+pakiet WADLIWE AUTKO !!!
Komentarz
-
-
ManiekWWA, to raczej nie jest problem opon bo w tamtym sezonie wszystko było w porządku. Również założone były na nowe felgi, bez problemy się wyważyły. Jestem z nich mega zadowolony, tamtej zimy w górzystym terenie pokazały co potrafią.
U mnie to będzie raczej problem z autem, ostatnio były kiepskie warunki i niestety nie dałem rady zrobić testu o jakim pisał oluap, ale zaraz po świętach się zmobilizuję
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ManiekWWAWidzę, że masz problem z oponami firmy Nokian. Ja niestety też, kupiłem nowe Nokiany W+, mają obecnie przejechane może 1,5 tys kilometrów. Montowane były na nowe felgi stalowe i od samego początku miałem problem z drganiami całego samochodu. Koła były wyważane już z pięć razy w różnych zakładach wulkanizacyjnych, zakładane na nowo, bo może coś tam się źle ułożyło itp. Wszyscy rozkładali ręce, bo nie mogli wyważyć tył kół, jeden człowiek powiedział, że takich "kartofli" jeszcze nie miał w swoim zakładzie, a fachowo powiedział, że opony nie trzymają "kształtu", co kolwiek to oznacza. Opony zareklamowałem, obecnie są już u sprzedawcy, a Skoda stoi w garażu na kołach letniech. W między czasie wypożyczyłem inne opony zimowe (stare UG7) i zamontowałem na felgach stalowych, jeździło się dużo lepiej, nie ma żadnych drgań. Wniosek jest tylko jeden !!! Trzymajmy się zdala od opon firmy NOKIAN !!! Podobno to klasa PREMIUM !!!
nie twierdzę że Twoje nie były uszkodzone ale po tym co czytam w Twoim poście to mam duże wątpliwości.
sam też już z dwa razy miałem kartoflowate nokiany i jakoś porażki nie było.. , kwestia montażu..
i nie wypisuj takich herezji Wniosek jest tylko jeden !!! Trzymajmy się zdala od opon firmy NOKIAN !!! bo , że tak powiem , nic się na tym nie znasz przyjacielu..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz