Mam prosbe. Moglby ktos ten schemat i podlaczenie do przycisku od tpms narysowac "lopatologicznie" ? Cos tam kleic i lutowac umiem, ale za cholere nie moge zalapac schematow Tempomatu bede uzywal tak rzadko, ze nie oplaca mi sie kupowac manetki za kilka stow, ale jednak czasem by sie przydal.
Prosba o porade w sprawie paru bledow silnika
Zwiń
X
-
Prosba o porade w sprawie paru bledow silnika
Witam wszystkich.
Dzisiaj zczytalem sobie bledy z silnika.
17664 Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód
17965 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
1039- Czujnik temperatury dla wskaźnika temp. płynu chłodzącego (G2)
19560 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do plusa > przewody, zawór.
Jesli chodzi o temperature to wiem ze chyba gdzies wtyczka nie stykala, po poruszalem i przestala opadac wskazowka od temperatury silnika ;-) (mam nadzieje ze na tym sie skonczy bo dostep tam jest beznadziejny)
Jesli chodzi o blad elektrozaworu to nie wiem czy czegos nie przeoczylem. Bo czyszczac EGRa zobaczylem ze przewody do elektrozaworu pod EGRem sa pozbawione izolacji - wymiana czesci przewodow. Byc moze jeszcze gdzie indziej sa przetarte czego nie zauwazylem.
Natomiast martwi mnie blad TC :-( Czasem (bardzo zadko) wylacza mi sie turbinka przy roznych predkosciach obrotomierza i jazdy. Nie ma na to reguly. Dzieje sei to na tyle zlosliwie ze jak chce cos zrobic z VAGiem to zawsze jest oki mimo iz zajezdzam samochod. Dodam iz po wylaczeniu samochodu i odpaleniu jeszcze raz jest wszystko oki.
Nie wiem od czego zaczac, czy to slawny N75, nieszczelnosc itp... Grucha w turbinie chodzi raczej luzno wiec nie podejrzewam turbinki.
Wielkie dzieki za podpowiedzi.
-
-
oki sprawdze. W przyszlym tygodniu mam urlopik to moze mi sie uda ;-)
W razie czego napisze i odpowiednio podziekuje;-)
[ Dodano: Sob 01 Wrz, 12 18:09 ]
Dziaj nie mialem za duzo czasu wiec nie zrobilem logow, ale znowu pojawily sie te same bledy :-(
19560 Zawór przełączający kolektora ssącego - przerwa/zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Pytanie brzmi: Czy blad 19560 moze powodowac blad 17965? No i nie wiem co juz z tym czujnikiem temp:-( chyba pojdzie do wymiany bo w tygodniu bedzie robiony rozrzad, hlodnica intercoolera,... Nie wiem jaka powinien miec zawor przelaczajacy kolektora ssacego bo jak by byl walniety to odrazu bym wymienil (grucha chodzi leciutko a egr wyczyszczony)
[ Dodano: Sob 01 Wrz, 12 18:11 ]
Acha czym robicie diagnoze? Ja mam tylko Polski VAG4.9 (wszystko oki) i VCDS (interfejs NOK). Nie wiem jak moge zrobic logi dynamiczne :-( bo w Polskim VAGu chyba nie mozna zapisywac do exela itp. jest tam tylko wykres:-(
Komentarz
-
Komentarz