[O1] problem z serwem (prawdopodobnie)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kowaal_jedrek
    Classic
    • 2011
    • 22

    [O1] problem z serwem (prawdopodobnie)

    Zamieszczone przez bl
    Zamieszczone przez xman750
    hmm no dobrze teraz jeszcze mam dylemat bo sprzedawca z lewian.pl twierdzi że warto brac klocki zimmermann i że jak wezmę ds performance to nie zauważę różnicy.. fakt że zimmermanny są 3x tańsze od DSów daje do myślenia...
    Bierz taki zestaw w ciemno. Wlasnie wymienilem u siebie z przodu tarcze + klocki + plyn i sa zyleta.
    Tarcze i klocki to zwykly komplet Zimmermann + plyn dot4. Kiedys jezdzilem na zestawie zimmermann + klocki Ferodo i powiem ze kompletny Zimmermann wg mnie jest bardziej skuteczny.

    no już za późno niestety kupiłem zestaw gładkie zimmermanny + ferodo ds performance
  • peb
    Rider
    • 2010
    • 254
    • Roomster (5J)

    #2
    [O1] problem z serwem (prawdopodobnie)

    Witam
    Dziś nie miło mnie moja skodzina zaskoczyła (w ciągu miesiąca po raz drugi). Po odpaleniu zaczeło coś syczeć, jak naciskam pedał hamulca zanika, puszczam i przez 30 sek słychać uciekające powietrze. Wymieniłem serwo (dzięki uprzejmości jedengo z urzytkowników forum) nic się nie poprawilo. ja miałem końcówkę AB a założyłem z R ponoć nie ma to znaczenia. Pojawia się błąd jedynie przepływomierza, wymieniane na 3 inne i nic się nie zmieniło, błąd jest. Czy to może być że 2-gie serwo jest uszkodzone czy możę to być inna przyczyna takiego zachowania. Aha to jest skoda Octavia 1,9 TDI 101 kM 2006r przebieg 57 tys.
    Wyprzedaż garażowa
    Różności od książek przez budowlankę po części moto

    https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60

    Większość ofert dla OCP do negocjacji :P

    Komentarz

    • fryta1979
      Ambiente
      • 2010
      • 188

      #3
      Sprawdziłeś Waść rurkę która doprowadza podciśnienie do serwa? jest ona sztywna i lubi sobie pęknąć na wejściu do serwa (szczególnie w dieslach, które trochę lubią sobie polatać po komorze). U mnie tak było, wystarczyło wymienić rurkę, na elastyczna wzmacniana, 10zl 5 min roboty.
      Polecam dokładnie ja obejrzeć, bo ja swoje pękniecie zauważyłem dopiero jak miałem ja w rekach ... a tez już chciałem nowe serwo zamawiać ... wystarczy mała szczelinka i już serwo nie dostaje odpowiedniego podciśnienia wspomagania ]

      Komentarz

      • agrala
        Rider
        • 2011
        • 397

        #4
        Sprawdz z ktorego miejsca dobiega syczenie.
        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
        Emulator czujnika poziomu oleju G266
        Napraw sterowników AIRBAG

        Komentarz

        • peb
          Rider
          • 2010
          • 254
          • Roomster (5J)

          #5
          Zamieszczone przez agrala
          Sprawdz z ktorego miejsca dobiega syczenie.
          Słychać to tylko wewnątrz pojazdu (możliwe że w komorze silnika też ale nie słychac bo to się dzieje na odpalonym silniku)
          Wyprzedaż garażowa
          Różności od książek przez budowlankę po części moto

          https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytko...e=60&offset=60

          Większość ofert dla OCP do negocjacji :P

          Komentarz

          • suchar
            Classic
            • 2008
            • 5

            #6
            heh...

            dzisiaj trafiło mnie to samo... ponad 100 km od domu....
            przyjechałem z hamulcem twardym jak skała....

            po naciśnięciu hamulca słychć syknięcie wewnątrz (z okolicy pedałów) i to wszystko...
            w komorze silnika nic nie słychać...

            czekam na dalszy rozwój tego tematu....

            Komentarz

            • wolas
              Rider
              • 2011
              • 290

              #7
              jeżeli syczenie dobiega z okolic pedała, to membrana w serwie poszła na spacer, miałem podobne objawy, wymieniłem serwo, współczuje, sporo roboty,

              Komentarz

              • lookashECL
                Rider
                • 2009
                • 416
                • Rapid (NH3)

                #8
                Ewidentnie niesczelność na przewodach. Posprawdzac przewody podcisnieniowe zaworki, trójniki. Pewnie przyda się też vacuometr.
                Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                Komentarz

                • janusz35
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 143
                  • Octavia II (1Z3)
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  syczenie z okolic pedału hamulca

                  Witam, ( 1,9 TDI AGR )dzisiaj rano przy dojeździe do skrzyżowania i naciśnięciu hamulca usłyszałem dość wyraźne syczenie. Syczenie nie ustało po zwolnieniu hamulca i utrzymuje się cały czas, niezależnie od obrotów silnika. Gdy naciskam na hamulec do jest trochę mniejsze ale po zwolnieniu hamulca znowu dosyć mocno syczy.
                  W przerwie trochę pooglądałem i wyszło, że syczenie jest z tylnej części serwa pod tą harmonijką, w okolicach pręta który łączy się z pedałem. czy tam jest jakieś uszczelnienie czy serwo do wymiany?

                  [ Dodano: Nie 08 Maj, 16 10:41 ]
                  Mam kolejne pytanie związane z serwem.
                  Mam serwo 1J1 614 105 AB. Niestety niedostępne Czy ktoś z Kolegów ma dostęp do katalogu i może sprawdzić czy to serwo jest zamienne z 1J1 614 105 D . Mam take serwo ale z anglika i nie wiem czy podejdzie.

                  Komentarz

                  Pracuję...