Na wstępie dodam, że NIE przysługuje mi gwarancja ze względu na niewykonanie przeglądu po 15 000km (teraz mam 25 000km).
Otóż na początku maja, praktycznie po równym roku od zakupu instalacji LPG - zaczęła ona wariować. Jest to sekwencja Lovato Smart (jeżeli są potrzebne dokładne nazwy komputera, wtryskiwaczy i innych to podam). Zaczęło się to dziać po demontażu deski rozdzielczej i odłączeniu przyciska przełączającego gaz i benzynę. Gdy pokonam autem trasę ok. 30 kilometrów, wtedy instalacja mimo prawie pełnego zbiornika dławi się, a następnie przełącza się na benzynę. Gdy przełączę znów go na gaz to jest loteria - albo pojadę dalej spokojnie na gazie, albo znowu się przełączy na benzynę... Nie mam pojęcia co to jest, a już mi nerwy siadają. Czytam różne fora, patrzę co piszą i nadal nic nie wiem... Naprawdę gdy to się dzieje w trakcie jazdy to gryzę kierownicę i klnę jak głupi mając ochotę zostawić auto na poboczu i iść pieszo.
Gdzieś czytałem, że to może być uszkodzony przełącznik gaz/benzyna - czy to możliwe? Koszt takiego to "raptem" 80zł...
Otóż na początku maja, praktycznie po równym roku od zakupu instalacji LPG - zaczęła ona wariować. Jest to sekwencja Lovato Smart (jeżeli są potrzebne dokładne nazwy komputera, wtryskiwaczy i innych to podam). Zaczęło się to dziać po demontażu deski rozdzielczej i odłączeniu przyciska przełączającego gaz i benzynę. Gdy pokonam autem trasę ok. 30 kilometrów, wtedy instalacja mimo prawie pełnego zbiornika dławi się, a następnie przełącza się na benzynę. Gdy przełączę znów go na gaz to jest loteria - albo pojadę dalej spokojnie na gazie, albo znowu się przełączy na benzynę... Nie mam pojęcia co to jest, a już mi nerwy siadają. Czytam różne fora, patrzę co piszą i nadal nic nie wiem... Naprawdę gdy to się dzieje w trakcie jazdy to gryzę kierownicę i klnę jak głupi mając ochotę zostawić auto na poboczu i iść pieszo.
Gdzieś czytałem, że to może być uszkodzony przełącznik gaz/benzyna - czy to możliwe? Koszt takiego to "raptem" 80zł...
Komentarz