Osłona pyłowa tłoczka.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • witachu
    L&K
    • 2011
    • 1319

    Osłona pyłowa tłoczka.

    Niestety nikt nie wie jeszcze jak z jakością w OIII...obawiam się, że może być gorzej niż w OII....niemniej jednak nasi rodacy muszą mieć "najnowszy model"...więc pewnie OIII będzie lepiej stała...oczywiście to tylko takie moje gdybanie...
    OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

    Auto Detailing: Dream Car Studio
    (znajdź również na fb)
  • Tex
    Ambiente
    • 2010
    • 103

    #2
    Osłona pyłowa tłoczka.

    Witam.
    Założyłem nowy temat choć mam świadomość że podobny temat był już poruszany na forum, za co z góry przepraszam.
    Mam jednak pytanie. Jak wymienić osłonę pyłową (tzw. gumkę) :szeroki_usmiech tłoczka hamulcowego w tylnych zaciskach?Chodzi mi aby nie wyjmować tłoczka z zacisku i czy jest to możliwe w taki sposób?Proszę o podpowiedzi jak to zrobić.Dziękuję i pozdrawiam.
    Pozdrawiam Andrzej.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Raczej bedzie ciezko, bo gumka wskakuje w frezowany rowek ktory jest na styku tloczka z obudowa.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Tex
        Ambiente
        • 2010
        • 103

        #4
        Ja myślałem sobie że może wkręcę tłoczek do końca i jakoś wtedy uda mi się ją włożyć w ten rowek.Dlatego pytam czy może ktoś już próbował takiego sposobu.
        Pozdrawiam Andrzej.

        Komentarz

        • romi-70
          Elegance
          • 2008
          • 920
          • Volkswagen
          • CJZA 1.2 TSI 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez Tex
          Ja myślałem sobie że może wkręcę tłoczek do końca i jakoś wtedy uda mi się ją włożyć w ten rowek.Dlatego pytam czy może ktoś już próbował takiego sposobu.
          Myślę , że powinno się udać... Tylko delikatnie i bez ostrych narzędzi , koledze w megance właśnie po wkręceniu tłoczka udało się założyć gumkę...
          Była O1 TDI , jest G7 Variant TSI

          http://www.motostat.pl/user_images/71265/icon3.png

          Komentarz

          • Tex
            Ambiente
            • 2010
            • 103

            #6
            Dzięki romi-70 ,czyli cień szansy jakiś jest.Jutro będę próbował zobaczymy czy mi się uda. Jak nie to warsztat i demontaż zacisku całego .Wolałbym tego uniknąć bo samochód jest mi niezbędny a zaprzyjaźniony mechanik dopiero w przyszłą sobotę ma wolne miejsce.
            Pozdrawiam Andrzej.

            Komentarz

            • janko30
              Drive
              • 2011
              • 50

              #7
              do wymiany osłonki trzeba tloczek całkowicie wyjąć. przed ta operazja zaciskamy przewod hamulcowy najlepiej zabką tyle ze na przewodzie kładziemy kawałek gumy co by czasem nie przecia przewodu. nastepnie włączamy zapłon i kilka razy pedałem hamulcowym naciskamy i potem delikatnie reka lub jak nie idzie kluczem do szlifierki wykrecamy cały cylinderek.kolejna czynnosc ktory trzeba wykonac to wyczyscic zacisk wew. i cylinderek. nastepnie smarujemy cylinderek smarem i nakładamy kłopotliwa osłonke i zsowamy ja na sam dół. po wsadzeniu kołniezyka uszczelki zaczynamy wkrecac cylinderek no i po robocie
              Mowa dana nam jest po to, żeby wyrażać myśli

              Komentarz

              • abba
                Drive
                • 2010
                • 59

                #8
                ile razy było już pisane ze nie da się
                i nie da się

                Komentarz

                • Tex
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 103

                  #9
                  ok. Dzięki za porady ale mam jeszcze tylko jedno pytanko. Zapomniałem zmierzyć średnicę tłoczka jak zdjąłem zacisk.Na pewno zaciski są lukasa .Czy orientuje się ktoś z kolegów jaki komplet naprawczy do nich kupić 38mm. lub 41mm.
                  Pozdrawiam Andrzej.

                  Komentarz

                  Pracuję...