Niestety nikt nie wie jeszcze jak z jakością w OIII...obawiam się, że może być gorzej niż w OII....niemniej jednak nasi rodacy muszą mieć "najnowszy model"...więc pewnie OIII będzie lepiej stała...oczywiście to tylko takie moje gdybanie...
Osłona pyłowa tłoczka.
Zwiń
X
-
Osłona pyłowa tłoczka.
Witam.
Założyłem nowy temat choć mam świadomość że podobny temat był już poruszany na forum, za co z góry przepraszam.
Mam jednak pytanie. Jak wymienić osłonę pyłową (tzw. gumkę) :szeroki_usmiech tłoczka hamulcowego w tylnych zaciskach?Chodzi mi aby nie wyjmować tłoczka z zacisku i czy jest to możliwe w taki sposób?Proszę o podpowiedzi jak to zrobić.Dziękuję i pozdrawiam.Pozdrawiam Andrzej.
-
-
Zamieszczone przez TexJa myślałem sobie że może wkręcę tłoczek do końca i jakoś wtedy uda mi się ją włożyć w ten rowek.Dlatego pytam czy może ktoś już próbował takiego sposobu.
Komentarz
-
-
do wymiany osłonki trzeba tloczek całkowicie wyjąć. przed ta operazja zaciskamy przewod hamulcowy najlepiej zabką tyle ze na przewodzie kładziemy kawałek gumy co by czasem nie przecia przewodu. nastepnie włączamy zapłon i kilka razy pedałem hamulcowym naciskamy i potem delikatnie reka lub jak nie idzie kluczem do szlifierki wykrecamy cały cylinderek.kolejna czynnosc ktory trzeba wykonac to wyczyscic zacisk wew. i cylinderek. nastepnie smarujemy cylinderek smarem i nakładamy kłopotliwa osłonke i zsowamy ja na sam dół. po wsadzeniu kołniezyka uszczelki zaczynamy wkrecac cylinderek no i po robocieMowa dana nam jest po to, żeby wyrażać myśli
Komentarz
-
Komentarz