Problem z odpalaniem silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kiddo
    Classic
    • 2011
    • 9

    Problem z odpalaniem silnika

    Dzięki ROBAL_26 oblukałem też forum i jutro dam sie do dzieła po pracy choć oktavka u znajomego mechanika , myślę że nie rozkopie woza

    [ Dodano: Sob 29 Cze, 13 21:43 ]
    Kochani czy octavia 1,9 TDI z końca 2003 roku na pewno ma przekaźnik 109 :?:
    Zajrzałem dzisiaj pod kratkę i nie widziałem przekaźnika o takim numerze 100 i inne ale 109 nie widziałem.W ETKA-e po vinie jest w rubryce Rok Modyfikacji jest 2004 heeeeeelp

    U mnie wszystko jest już ok , winne temu było albo zacinający się siłownik albo zacinająca się klapka czy jakieś cuś - silnik nie dostawał powietrza Tak że trzeba rozebrać i wyczyścić choć może się coś wyrobiło - obaczymy
  • glazar
    Classic
    • 2010
    • 22

    #2
    Problem z odpalaniem silnika

    Może mi ktoś pomoże . Mam skodę 2 z 2006 r 105KM. Jak postoi trochę dłużej to jest problem z odpaleniem . Niby lapie próbuje wejść w obroty i gaśnie . Muszę trochę pokręcić i dopiero złapie . Do 3 godz jest OK , Jak jestem w pracy muszę tak co 3 godz ją odpalić żeby pochodziła kilka min . To wtedy nie ma problemu . Swiece sprawdzone . Filtr paliwa wymieniony na nowy . Kiedyś pomagalo kilka krotne przekręcenie kluczykiem , teraz nie wiele pomaga . Ma ktoś pomysł co mogło się stać . Mam wrażenie ,że może cofa się paliwo . Co o tym myśleć i co z tym zrobić ?
    witam od 24h jestem właścicielem skody octavi 2 1,9 TDI 105KM

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz czujnik temperatury płynu chłodzacego
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        czujnik temp, kąt synchro do sprawdzenia i czy w pamięci nie ma błędu czujnika polozenia wałka rozrządu.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • glazar
          Classic
          • 2010
          • 22

          #5
          Kąt sprawdzony. Nie ma żadnych błędów . A jak sprawdzić czujnik temperatury . Komputer to pokaże ? To tylko się dzieje , jak auto postoi powyżej 4 godz. Tak odpala bez problemu

          [ Dodano: Pon 08 Paź, 12 20:39 ]
          Zamieszczone przez glazar
          Kąt sprawdzony. Nie ma żadnych błędów . A jak sprawdzić czujnik temperatury i jaką powinien pokazywać temp? Komputer to pokaże ? To tylko się dzieje , jak auto postoi powyżej 4 godz. Tak odpala bez problemu
          witam od 24h jestem właścicielem skody octavi 2 1,9 TDI 105KM

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Kąt sprawdzony tzn.... ile wynosi ???

            Czujnik mozna sprawdzic VAG/VCDSem...

            Sprobuj go odpiąc po prostu i zobacz czy cos sie zmieni ...
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • opaluch
              Drive
              • 2008
              • 44

              #7
              Witam w klubie Tylko że inny silnik, ale ja miałem to samo, teraz jest jeszcze gorzej.
              Identyczny problem
              http://cnc4you.cba.pl

              Komentarz

              • glazar
                Classic
                • 2010
                • 22

                #8
                czujnik dzisiaj sprawdzony VAG/VCDSem . Ponoć wszystko w najlepszym porządku . Mechanik twierdzi ,że to problem paliwowy , albo któraś z pomp albo coś z filtrem paliwa np. zawór zwrotny nie trzyma i paliwo się cofa . muszę gdzieś podjechać ,żeby pomierzyć ciśnienia paliwa na obu pompach
                witam od 24h jestem właścicielem skody octavi 2 1,9 TDI 105KM

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Jedź zmierz, jak ładuje pompa elektryczna z baku i tandem pompa, trzeba mieć nadzieje że wina w paleniu leży tylko w tych elementach :? niestety istnieją w tych silnikach gorsze scenariusze
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • glazar
                    Classic
                    • 2010
                    • 22

                    #10
                    Dzisiaj zauważyłem ,że jak ją odpalam z wciśniętym trochę pedałem gazu to odpala prawie za pierwszym razem
                    witam od 24h jestem właścicielem skody octavi 2 1,9 TDI 105KM

                    Komentarz

                    • opaluch
                      Drive
                      • 2008
                      • 44

                      #11
                      Męczę się z tym problem już spory czas. Ostatnio zauważyłem taką prawidłowość:
                      Mam problemy wtedy gdy:
                      1 Silnik postoi kilka godzin, nieważne czy zimno czy gorąco.
                      2 Gdy pojeżdżę wcześniej z obrotami >3000.
                      Im większe obroty tym gorzej z odpaleniem.
                      Zapalić zapali ale jak tylko próbuję ruszyć spadają obroty zaczyna kaszleć i strzelać z wydechu, nie reaguje na pedał gazu. Trzeba zgasić i zapalić od nowa.

                      Nieraz zapalę i czekam na parkingu z 5min a potem i tak jak ruszę to kicha i się dławi. Dopiero jak go chwilę przegonię to mu mija i jest ok potem. Mogę go gasić i zapalać i nic się nie dzieje.
                      Ręce opadają
                      http://cnc4you.cba.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...