[O1] Nastawy podstawowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zurawik
    Drive
    • 2013
    • 81

    [O1] Nastawy podstawowe

    Film z monitoringu by sie przydal
  • zsolpyw
    Elegance
    • 2012
    • 897

    #2
    [O1] Nastawy podstawowe

    Cześć

    Mam zamiar udać się na konkretną diagnostykę problemów opisywanych szerzej tutaj



    Chciałbym przed diagnostyką przywrócić nastawy podstawowe ,proszę o wskazówkę jak to w moim silniku zrobić.


    Z tego co się zorientowałem kasuje się w Bloku 000 w basic settings.
    Blok zawiera 10 pól z cyframi. Nie ma możliwości edycji, ani żadnej opcji kasowania czegokolwiek.

    Jak wykonać skasowanie ?

    Octavia 2.0 AQY benz+lpg

    dzięki
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

    Komentarz

    • bws34
      Rider
      • 2011
      • 543

      #3
      Jak sie dowiadywałem o "wgrywanie" nastawów podstawowych to goście od LPG powiedzieli że:
      1.Odpinasz akumulator (komp sie kasuje czy coś)
      2.Odpalasz auto na benzynie (chodzi sobie do włączenia wentylatora)
      3.Jeździsz tylko na benzynie przez 30-50km
      "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

      "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

      www.zoltar.bielsko.pl

      Komentarz

      • zsolpyw
        Elegance
        • 2012
        • 897

        #4
        Wreszcie jakies konkrety z 5 roznych forow.

        czyli vag niepotrzebny.

        jak dlugo ma byc akumlator odpiety? ma znaczenie?
        jak dlugo po odpaleniu ma auto stac ? planuje operacje wykonac bedac w trasie, wiec silnik bedzie goracy.
        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

        Jeżdżę w blasku
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Pewniej jest skasować wartości wyuczone Vagiem: wchodzisz w silnik następnie w adaptacje [10] i w kanale 00 wpisujesz wartość "0" no i save, zatwierdzasz. Po skasowanie wartości wyuczonych należy przeprowadzić adaptację przepustnicy i zaworu EGR jeżeli się go posiada.

          Pozdrawiam
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • kornat
            Rider
            • 2007
            • 578

            #6
            Takie przywrócenie nastawów co zmienia w TDI VP?

            Komentarz

            • zsolpyw
              Elegance
              • 2012
              • 897

              #7
              wielkie dzieki

              w tym kanale 00 w polu stored value jest pozioma kreska, w polu test value sa zera. Nie ma pol edytowalnych wiec nie mozna nic wpisac.
              Wobec ego dalem save.

              Czy to znaczy ze te nastawy podstawowe juz byly przywrocone ?
              Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

              Jeżdżę w blasku
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Zamieszczone przez kornat
                Takie przywrócenie nastawów co zmienia w TDI VP?
                A nic... bo nic takiego nie ma..... w TDI...
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • kornat
                  Rider
                  • 2007
                  • 578

                  #9
                  Zamieszczone przez przemik
                  A nic... bo nic takiego nie ma..... w TDI...
                  Hmmm czemu u niego coś dało?

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    ale co dało bo tego do konca nie wyjasnil... wg mnie ten kanal po prostu nie ma zadnej adaptacji... wiec nic nie moze dawac....
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • mariush19
                      Rider
                      • 2009
                      • 634
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      zsolpyw, rozumiem że przepustnicę czyściłeś i adoptowałeś? też robiąc log prędkości vagiem wyszło 0-100 około 14-15 sekund, ale słabo biegi zmieniałem, być może udało by się ćwicząc troszkę zrobić 13-14sek co też jest słabym rezultatem. Ja na razie jestem przed wymianą świec i czyszczeniem przepustnicy. Log przepływki mam taki jak u Ciebie, około 92g/s przy 5200 obrotach.

                      Komentarz

                      • kornat
                        Rider
                        • 2007
                        • 578

                        #12
                        Zamieszczone przez przemik
                        wg mnie ten kanal po prostu nie ma zadnej adaptacji... wiec nic nie moze dawac....
                        Faktycznie, racja. Nie ma tam nic oprócz save.

                        Komentarz

                        • zsolpyw
                          Elegance
                          • 2012
                          • 897

                          #13
                          Przep i kolektor dol czyscilem. Wystarczylo szmata z benzyna wyszorowac, moim zdaniem zabieg nie byl konieczny, ale prewencyjnie wykonalem.
                          co do tych nastawow, odpialem akumlator na 15 min, wszedlem w adaptation 000 i pojawil sie napis factory, wiec sie przywrocily,dalem save i zamknalem.
                          Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                          Jeżdżę w blasku
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                          Komentarz

                          • mariush19
                            Rider
                            • 2009
                            • 634
                            • Octavia III (5E3)
                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                            #14
                            Czy to coś pomogło na osiągi? Jak odpiąłeś akumulator to nie zaświeciła się kontrolka poduszki? mój rocznik jest narażony na ten sterownik poduszki którego nie wolno vagiem diagnozować i dlatego mam obawy przed odłączaniem klemy.

                            Komentarz

                            • marcinusek
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 114
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                              #15
                              Jeśli idzie o adaptacje przepustnicy to w silniku AZJ trzeba wpisac grupe 060. Warunkiem żeby wogole doszło do adaptacji temp płynu chłodzącego w silniku musi być wyższa niż 5st.C. Przerabiałem ten temat w te ostatnie chłody ;o).

                              Komentarz

                              Pracuję...