mogę powiedzieć z własnego doświadczenia że Michał nie kombinuje kiedyś też sporo czekałem ale wszystko jest OK więc tu nie podejżewać gościa solidna firma z niego
problem z płynem do chłodnicy
Zwiń
X
-
problem z płynem do chłodnicy
Witam.
Co jakiś czas wycieka mi płyn od chłodnicy, nie są to duże ilości, ok 1/4 kieliszka od wódki , duża kropla. Byłem u mechanika ale z innym problemem i przy okazji się zapytałem co to może być, obejrzał tak na szybko i stwierdził, że żadnych wycieków nie ma ale płyn jak ubywał tak ubywa. Jaka może być przyczyna tego wycieku? Słyszałem, że może to być wina pompy wodnej lub jakiejś plastikowej części, która pod wpływem temperatury się zużywa i podobno jest to jedna z wad skody (co 2 lat trzeba go wymieniać). Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam
-
-
o.O
Może po prostu gdzieś jest nieszczelność. Najlepiej prześwietlić wszystkie węże i łączenia pod kątem wycieków. mokre węże itp.Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Poprostu paruje. Woda zamienia się wparę pod wpływem temperatury. Płyn chłodniczy, to koncentrat (który nie paruje, nie ulatnia się pod wpływem temperatury) ale ten koncentrat jest rozcieńczany do odpowiedniego stężenia zwykłą wodą (najlepiej destylowaną), i ta woda odparowuje po jakimś tam czasie. Ubytki najlepiej uzupełnić wodą destylowaną, taką jak do akumulatorów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dominik9420o.O
Może po prostu gdzieś jest nieszczelność. Najlepiej prześwietlić wszystkie węże i łączenia pod kątem wycieków. mokre węże itp.
[ Dodano: Nie 21 Paź, 12 19:14 ]
Zamieszczone przez Marian 2Poprostu paruje. Woda zamienia się wparę pod wpływem temperatury. Płyn chłodniczy, to koncentrat (który nie paruje, nie ulatnia się pod wpływem temperatury) ale ten koncentrat jest rozcieńczany do odpowiedniego stężenia zwykłą wodą (najlepiej destylowaną), i ta woda odparowuje po jakimś tam czasie. Ubytki najlepiej uzupełnić wodą destylowaną, taką jak do akumulatorów.
Komentarz
-
-
jeżeli nie ma wycieków, odpada opcja parowania i uszczelka pod głowicą nie padła, no to niestety cudów nie maKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
hmmm ostatnio u ciotki wymieniałem kolanko nad pompą wspomagania w TDi, ale ubytki byłu duże.
Może napiszesz, ile jeździsz średnio km tygodniowo.
jeżeli masz możliwość pozostawienia samochodu na betonie, to będzie łatwiej ustalić, czy jest jakiś ew wyciek.Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dominik9420hmmm ostatnio u ciotki wymieniałem kolanko nad pompą wspomagania w TDi, ale ubytki byłu duże.
Może napiszesz, ile jeździsz średnio km tygodniowo.
jeżeli masz możliwość pozostawienia samochodu na betonie, to będzie łatwiej ustalić, czy jest jakiś ew wyciek.
Pozdr.
Komentarz
-
Komentarz