Zrobienie logów na drodze a na hamowni, to dwie sporne kwestie.
Jak dla mnie logi zrobione na drodze mają większe odzwierciedlenie niż na hamowni z prostego powodu.
Na hamowni zawsze pokaże większą moc silnika, bo nie są uwzględnione opory powietrza.
To samo ze spalaniem podanym przez producenta, które ni jak ma się do rzeczywistego spalania ze względów na opory powietrza, bo takie testy są wykonywane w pomieszczeniach, a nie na drogach.
A to, że ktoś wraca do serii, to tylko świadczy o tunerze, i o stanie pojazdu.
Znajomy paskiem B5FL 180Km objeżdżał nie jednokrotnie bmw 2,5TD
Jak dla mnie logi zrobione na drodze mają większe odzwierciedlenie niż na hamowni z prostego powodu.
Na hamowni zawsze pokaże większą moc silnika, bo nie są uwzględnione opory powietrza.
To samo ze spalaniem podanym przez producenta, które ni jak ma się do rzeczywistego spalania ze względów na opory powietrza, bo takie testy są wykonywane w pomieszczeniach, a nie na drogach.
A to, że ktoś wraca do serii, to tylko świadczy o tunerze, i o stanie pojazdu.
Znajomy paskiem B5FL 180Km objeżdżał nie jednokrotnie bmw 2,5TD
Komentarz