Pomoc z logami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daron
    Classic
    • 2013
    • 8

    Pomoc z logami

    Niedawno zalewałem na Auchan w Bstoku po 5,34, dzisiaj patrzyłem a tam już 5,54 :|
  • Dafik88
    Ambiente
    • 2012
    • 177
    • Octavia II (1Z3)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Pomoc z logami

    Witam, jak w temacie, w VCDS-ie wyskoczyły mi następujące błędy:

    16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
    P0234 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 3024 /min
    Torque: 338.0 Nm
    Speed: 103.0 km/h
    Load: 100.0 %
    Voltage: 14.14 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2244.0 mbar
    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

    Readiness: 0 0 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 L HW: 1K0 909 605 L
    Component: Q2 AIRBAG VW8 025 0700
    Revision: 08025000 Serial number: 0038CD0749X3
    Coding: 0020786
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 356525E72065

    2 Faults Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
    Part No: 1K0 959 433 BL
    Component: 01 KSG 0301
    Coding: 80F802007F2D8505484F861004
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 7BF1F3DF46C1

    Subsystem 5 - Part No: 1Z0 951 171
    Component: Innenraumueberw.008 4801
    Coding: 00000000
    Shop #: WSC 00000

    Part No: 1K0 951 605 C
    Component: LIN BACKUP HORN H02 1301

    Component: NGS n.mounted

    1 Fault Found:
    01134 - Alarm Horn (H12)
    000 - -

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
    Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N*
    Component: Bordnetz-SG H34 0803
    Revision: 00H34000 Serial number: 00000003015555
    Coding: E18A0F020004140000110D000000000000087F075C
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3A7F36DB097B

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A
    Component: Wischer SK351 012 0401
    Coding: 00065525
    Shop #: WSC 73430

    Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M
    Component: RegenLichtSens 005 0605
    Coding: 00217125
    Shop #: WSC 73430

    1 Fault Found:
    02386 - Rain / Light Recognition Sensor Function restriction due to Over-Voltage
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent


    Jak rozumiem pierwszy błąd dotyczy zbyt wysokiego ciśnienia w turbinie tak?
    Z pozostałymi już jest gorzej, nie bardzo potrafię je rozszyfrować.
    Bardzo proszę o pomoc.


    Zrobiłem logi dynamiczne

    Życie to nie je bajka, to je bitwa!

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Do sprawdzenia:
      - gruszka turbiny jesli OK
      - sprezarka do czyszczenia..

      Dla jasnosci sprawy wykonaj jeszcze statyczny 011 Basic Settings
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        J.W :-)
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • Dafik88
          Ambiente
          • 2012
          • 177
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          A jeszcze takie pytanie, czy ciśnienie które wytwarza turbina, powyżej 2 bar, jest w tym silniku normalne? Bo znajomy mi powiedział że aż sie zdziwił jak to zobaczył i że chyba mam coś z zaworem spustowym. Chodzi mi o ciśnienie "specified".
          Życie to nie je bajka, to je bitwa!

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez Dafik88
            A jeszcze takie pytanie, czy ciśnienie które wytwarza turbina, powyżej 2 bar, jest w tym silniku normalne? Bo znajomy mi powiedział że aż sie zdziwił jak to zobaczył i że chyba mam coś z zaworem spustowym. Chodzi mi o ciśnienie "specified".
            to cisnienie zawarte w mapie jest ok.

            [ Dodano: Pią 26 Paź, 12 10:53 ]
            Zamieszczone przez Dafik88
            A jeszcze takie pytanie, czy ciśnienie które wytwarza turbina, powyżej 2 bar, jest w tym silniku normalne? Bo znajomy mi powiedział że aż sie zdziwił jak to zobaczył i że chyba mam coś z zaworem spustowym. Chodzi mi o ciśnienie "specified".
            to cisnienie zawarte w mapie jest ok.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Cisnienie "specified" jest OK.... ale tam nie ma powyzej 2 bar :wink:

              A i powiedz tez znajomemu ze nie masz zaworu upustowego...
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              Pracuję...