drgania przy hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • natan
    Classic
    • 2014
    • 5

    drgania przy hamowaniu

    trafił swój na swego
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
  • robert001
    Classic
    • 2012
    • 31

    #2
    drgania przy hamowaniu

    przypomne moj problem,mialem drgania kierownicy podczas hamowania po wymianie na nowe tarcze TRW po przejechaniu okolo 3-4tys wiec wymienilem na nastepne tarcze TRW i sytuacja identyczna,tarcze zostaly przetoczone i bicie jeszcze wieksze, od kilku dni mam tarcze i klocki ATE i przejechane 1 tys i czekam co bedzie sie dzialo po przejechaniu 4 tys bo pewnosci ze bedzie dobrze to jeszce nie mam. Serwis sprawdzony ,tarcze zalozone tak jak trzeba,wszystko oczyszczone i dodam ze na rozgrzanych tarczach nie wpadlem w kaluze,jezeli sytuacja sie powturzy pozostaja chyba jeszcze piasty.
    rob

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Moze trzeba bylo zaczac od sprawdzenia piast czy nie maja bicia ??

      Druga sprawa. Zaciski byly rozbierane i czyszczone?? Glownie chodzi o prowadniki zacisku
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • grzesz4
        Drive
        • 2011
        • 48
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Ja też miałem takie objawy.Wyminiłem komplet hamulcow tj.przod tarcze i klocki TRW,tył tarcze i klocki ATE. Przejechałem może z niecałe 10000km i przy hamowaniu kiera strasznie drżała. Postanowiłem wymienić przednie tarcze na FEROODO gdyż były w fajnej cenie. Klocki zostały TRW, były rowne. Troszeczkę przetarłem je papierem ściernym na rownym. Zrobiłem juz z 6000km i jest wszystko O.K. Strasznie się zawiodłem na TRW, tyle kasy trzeba wywalić a tu lipa. Moj styl jazdy jest normalny bez szaleństw.

        Komentarz

        • robert001
          Classic
          • 2012
          • 31

          #5
          zaciski ok,sprawdzane i czyszczone a piasta tez nigdzie nie byla udezona ale po zalozeniu 3 kompletu tarcz pomyslalem ze moze jednak ktoras z piast moze na naszych drogach gdzies sie skrzywila.no ja tez na TRW zawiodlem sie na calej linii,zawsze tez zastanawia mnie czemu tarcze zaczynaja bic po kilku tys km a nie od razu,mysle ze skoro piasta bylaby krzywa to od razy by drzalo ale moge sie mylic
          rob

          Komentarz


          • #6
            a moze to tylko zbieg okolicznosci i trzeba raczej wachacze sprawdzic czy z zawieszeniem wszystko gra.

            Komentarz

            • robert001
              Classic
              • 2012
              • 31

              #7
              no i najciekawsze ze w serwisie zadnych lozow niw znalwzli po za drazkiem kierowniczym ale zostal wymieniony i ten luz nie byl za duzy
              rob

              Komentarz

              • roLLo
                L&K
                • 2008
                • 1063
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                robert001, Kolego przy 119000 przebiegu tarcze fabryczne u mnie zostały zmienione już na kolejne bo miały już grubośc przekroczona a przy okazji kontrolka klockow sie zapaliła. Mechanik założył z przodu i z tyłu klocki i tarcze TRW. Przy 127000 przebiegu bicie było tak duże że nei wytrzymałem i pojechałem do niego. Przejechał się i powiedział że tak nie może być i reklamujemy. Na przód poszedł nowy kpl tarcz też TRW. Około 140000 przebiegu zaczyna się bicie. 145000 dokonuję 1 przetoczenia 2 kompletu TRW bo mechanik już się wypiął bo powiedział że nie dostał reklamacji bo "Ekspert" stwierdził że są one spalone a do tego najprawdopodobniej wjechano w kałuże z rozgrzanymi co wydaje mi się nie możliwe bo w tym okresie akurat prawie nie padał deszcz. Po przetoczeniu jest ok. do godzin wieczornych a były toczone rano. Wieczorem zaczyna się bicie tarcz. 157000 decyduję się na 2 przetoczenie i jest ok aż do przebiegu 162000 który właśnie mam teraz. Generalnie zamierzam na wiosnę założyć ATE a pozatym doszedłem do wniosku że piasta musi być na błysk oczyszczona a do tego ostatnio jak powstaje już lekkie bicie to zdjąłęm wszystko i oczyściłem piasty i nie smarowałem ich niczym tyko odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną i założyłem i powiem że miedź którą nałożyłem wcześniej narobiła szkody bo porobiły się duże grudy tej miedzi ktore miały swoją grubośc i mogły przyczynić się do zwichrowania tarczy. Po ostatnim moim czyszczeniu i NIE SMAROWANIU piast bicie lekko się zmniejszyło. TRW wg mnie ---> LIPA. Myślę że ATE powinno byc ok ale warunkiem jest dokładny montaż i docieranie nowych elementów. Pozdrawiam.

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz

                • robert001
                  Classic
                  • 2012
                  • 31

                  #9
                  no dokladnie,ja mam teraz klocki i tarcze ATE i zobaczymy co bedzie sie dzialo,dodam ze pisty doczyszczone dokladnie i bez zadnych smarow,slyszalem ze jezeli magiel siada to tez moze byc problem z tarczami ale u mnie nie stwierdzili zeby bylo z nim cos nie tak
                  rob

                  Komentarz

                  • sslawekk
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 111
                    • Octavia I (1U2)
                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                    #10
                    U mnie ATE założone, może z 5k przejechane i też kierownicą trzęsie przy hamowaniu, jestem mega wku......y :twisted:
                    O1 Rider 140KM & 305Nm by Aligator

                    Komentarz

                    Pracuję...