trafił swój na swego
drgania przy hamowaniu
Zwiń
X
-
drgania przy hamowaniu
przypomne moj problem,mialem drgania kierownicy podczas hamowania po wymianie na nowe tarcze TRW po przejechaniu okolo 3-4tys wiec wymienilem na nastepne tarcze TRW i sytuacja identyczna,tarcze zostaly przetoczone i bicie jeszcze wieksze, od kilku dni mam tarcze i klocki ATE i przejechane 1 tys i czekam co bedzie sie dzialo po przejechaniu 4 tys bo pewnosci ze bedzie dobrze to jeszce nie mam. Serwis sprawdzony ,tarcze zalozone tak jak trzeba,wszystko oczyszczone i dodam ze na rozgrzanych tarczach nie wpadlem w kaluze,jezeli sytuacja sie powturzy pozostaja chyba jeszcze piasty.rob
-
-
Ja też miałem takie objawy.Wyminiłem komplet hamulcow tj.przod tarcze i klocki TRW,tył tarcze i klocki ATE. Przejechałem może z niecałe 10000km i przy hamowaniu kiera strasznie drżała. Postanowiłem wymienić przednie tarcze na FEROODO gdyż były w fajnej cenie. Klocki zostały TRW, były rowne. Troszeczkę przetarłem je papierem ściernym na rownym. Zrobiłem juz z 6000km i jest wszystko O.K. Strasznie się zawiodłem na TRW, tyle kasy trzeba wywalić a tu lipa. Moj styl jazdy jest normalny bez szaleństw.
Komentarz
-
-
zaciski ok,sprawdzane i czyszczone a piasta tez nigdzie nie byla udezona ale po zalozeniu 3 kompletu tarcz pomyslalem ze moze jednak ktoras z piast moze na naszych drogach gdzies sie skrzywila.no ja tez na TRW zawiodlem sie na calej linii,zawsze tez zastanawia mnie czemu tarcze zaczynaja bic po kilku tys km a nie od razu,mysle ze skoro piasta bylaby krzywa to od razy by drzalo ale moge sie mylicrob
Komentarz
-
-
Gość
a moze to tylko zbieg okolicznosci i trzeba raczej wachacze sprawdzic czy z zawieszeniem wszystko gra.
Komentarz
-
robert001, Kolego przy 119000 przebiegu tarcze fabryczne u mnie zostały zmienione już na kolejne bo miały już grubośc przekroczona a przy okazji kontrolka klockow sie zapaliła. Mechanik założył z przodu i z tyłu klocki i tarcze TRW. Przy 127000 przebiegu bicie było tak duże że nei wytrzymałem i pojechałem do niego. Przejechał się i powiedział że tak nie może być i reklamujemy. Na przód poszedł nowy kpl tarcz też TRW. Około 140000 przebiegu zaczyna się bicie. 145000 dokonuję 1 przetoczenia 2 kompletu TRW bo mechanik już się wypiął bo powiedział że nie dostał reklamacji bo "Ekspert" stwierdził że są one spalone a do tego najprawdopodobniej wjechano w kałuże z rozgrzanymi co wydaje mi się nie możliwe bo w tym okresie akurat prawie nie padał deszcz. Po przetoczeniu jest ok. do godzin wieczornych a były toczone rano. Wieczorem zaczyna się bicie tarcz. 157000 decyduję się na 2 przetoczenie i jest ok aż do przebiegu 162000 który właśnie mam teraz. Generalnie zamierzam na wiosnę założyć ATE a pozatym doszedłem do wniosku że piasta musi być na błysk oczyszczona a do tego ostatnio jak powstaje już lekkie bicie to zdjąłęm wszystko i oczyściłem piasty i nie smarowałem ich niczym tyko odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną i założyłem i powiem że miedź którą nałożyłem wcześniej narobiła szkody bo porobiły się duże grudy tej miedzi ktore miały swoją grubośc i mogły przyczynić się do zwichrowania tarczy. Po ostatnim moim czyszczeniu i NIE SMAROWANIU piast bicie lekko się zmniejszyło. TRW wg mnie ---> LIPA. Myślę że ATE powinno byc ok ale warunkiem jest dokładny montaż i docieranie nowych elementów. Pozdrawiam.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
Komentarz