Zamieszczone przez kazik4x4
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kc95F8xSswI[/youtube]
:idea: :lol:
:szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :!: :!: :!: :!: :!: :!: dziekoje wszystkim za rady i podpowiedzi szczegulnie te by pod kompa podlaczyc .Jestem w 100% pewien ze zaden z was komputerowcow usterki by nie znalazl bylyby tylko slone gadki o wymianie turbiny ruznych czujnikow itd .Usterke zlokalizowalem sam bez kompa z srubokretem i kombinerkami kolega Robal troche mnie naprowadzil ze ERG moze byc zasyfiony ale to tez nie to bylo zrobilem tak jak napisalem zaslepilem werzyk od ERG srobom i czkawka CZesi przeszla a usterka .Zawiaszal sie zaworek otwierajacy ERG przy odpowiednich obrotach po prostu sie otwieral i juz pozniej sie nie domykal iERG pozostawal otwarty a kompoter przyposzczam odczytywal to jako zbyt wysokie lub niskie cisnienie doladowania .i zmniejszal dawke lub przechodzil w tryb awaryjny .I ZNOWU W WARSZTACIE STWIERDZILIBY USZKODZONA TURBINE PO PODLACZENIU KOMPA 2000-3000tys w plecy. I w sumie czas jaki poswiecilem na lokalizacje byl taki jak z kompem.moze rozciagna sie w czasie ale liczy sie znalezienie usterki.DODam ze komp tez by uszkodzenia zaworka nie wykryl bo elektrycznie jest on sprawny a silnik ten nie jest az tak elektronikom naszprycowany by mozna bylo od razu znalezc taka pierdole.Zatem zanim zglosimy sie do ASO i karza wymienic pol auta co bardziej rozgarnietym z mechaniki polecam sprubowac samemu moze nam to zaoszczedzic kupe czasu nerwow i pieniedzy potrzebna jest tylko ogulna zasada dzialania naszych pojazdow tz.CO STERUJE CZYM .srobokret i kombinerki.NIEMNIEJ JEDNAK DZIEKOJE WSZYSTKIM ZA ODZEW W SPRAWIE :P :P

Komentarz