Odpalam chodzi jak zegarek po przejechaniu jakichs 10 km po autostradzie gdy sie rozgrzeje po odpuszczeniu gazu i dodaniu silnik zaczyna nieruwno pracowac jak na dwa tloki oczywiscie spadek mocy ale moge dalej jechac nawet 140km/h po zatrzymaniu wyraznie slychac ze silnik nie pracujena na wszystkie tloki po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko mija .Nie wiem co to jest ogulnie sprawdzilem niby wszystkie kable sa ok .DO pompowtryskow nie zagladalem .dodam ze auto nie kopci przy tym felerza.CO to jest Turbo Pompowtryski czy cos z komputerem.CZy istnieje mozliwosc ze jest zapowietrzony bo przy ostatnim tankowaniu nie gasilem a zalalem wieksze pol zbiornika .2 dni temu wymienilem filtr paliwa .to samo tylko rzadziej.Zaczelo sie to pierwszego mroznego poranka .morze woda w paliwie .CZy istnieje morzliwosc ze pompka w zbiorniku sie konczy bo od jakiegos czasu po przekreceniu stacyjki bylo slyszalne zabulgotanie w zbiorniku ktore natychmiast cichlo. Dodam jeszcze ze przy jezdzie miejskiej czyli do 70km/h feler nie wystepoje.????????????????? Podrzuci ktos jakis pomysl SKODA O1 ATD 1.9 TDI 101 ps. :idea: :lol:
sprawdź wiązkę główną pod filtrem powietrza, czy nie jest zgnita , nie leży w wodzie - tzn ma być rozplątana i podwieszona, kable nie spuchniete,
idąc dalej - wiązka do pompowtryskiwaczy i jej złacza, czy nie są uszkodzone.
btw - podoby temat juz gdzieś widziałem .... :roll:
:szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :!: :!: :!: :!: :!: :!: dziekoje wszystkim za rady i podpowiedzi szczegulnie te by pod kompa podlaczyc .Jestem w 100% pewien ze zaden z was komputerowcow usterki by nie znalazl bylyby tylko slone gadki o wymianie turbiny ruznych czujnikow itd .Usterke zlokalizowalem sam bez kompa z srubokretem i kombinerkami kolega Robal troche mnie naprowadzil ze ERG moze byc zasyfiony ale to tez nie to bylo zrobilem tak jak napisalem zaslepilem werzyk od ERG srobom i czkawka CZesi przeszla a usterka .Zawiaszal sie zaworek otwierajacy ERG przy odpowiednich obrotach po prostu sie otwieral i juz pozniej sie nie domykal iERG pozostawal otwarty a kompoter przyposzczam odczytywal to jako zbyt wysokie lub niskie cisnienie doladowania .i zmniejszal dawke lub przechodzil w tryb awaryjny .I ZNOWU W WARSZTACIE STWIERDZILIBY USZKODZONA TURBINE PO PODLACZENIU KOMPA 2000-3000tys w plecy. I w sumie czas jaki poswiecilem na lokalizacje byl taki jak z kompem.moze rozciagna sie w czasie ale liczy sie znalezienie usterki.DODam ze komp tez by uszkodzenia zaworka nie wykryl bo elektrycznie jest on sprawny a silnik ten nie jest az tak elektronikom naszprycowany by mozna bylo od razu znalezc taka pierdole.Zatem zanim zglosimy sie do ASO i karza wymienic pol auta co bardziej rozgarnietym z mechaniki polecam sprubowac samemu moze nam to zaoszczedzic kupe czasu nerwow i pieniedzy potrzebna jest tylko ogulna zasada dzialania naszych pojazdow tz.CO STERUJE CZYM .srobokret i kombinerki.NIEMNIEJ JEDNAK DZIEKOJE WSZYSTKIM ZA ODZEW W SPRAWIE :P :P
[ Dodano: Nie 11 Lis, 12 13:49 ]
JESZCZE RAZ DZIEKUJE ZA POMOC USTERKA USUNIETA NAPISALEM POST BY KTOS KTO SIE Z TYM PROBLEMEM ZETKNIE WIEDZIAL GDZIE SZUKAC : GDYBY TO BYLY KABLE DZIALOBY SIE TO BYLE KIEDY NIEZALEZNIE OD PRETKOSCI I REAKCJI NAPEDAL GAZU A TU DZIALO SIE TO W JEDNYM; I TYM SAMYM PRZYPADKU DUZA PREDKOSC ODPUSZCZENIE PEDALU GAZU I PONOWNE DODANIE DOBZEW OBCIARZONY SILNIK :a WIEC MOMET W KTORYM erg PRACOJE NAJWIECEJ POZDRAWIAM PRZOSZE O ZAPOZNANIE SIE Z MOIM POWYRZSZYM POSTEM: :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
bari76,
dzięki z góry, prawdopodobnie z posta ktoś kiedyś skorzysta, ale gdybyś jeszcze tak napisał go z większym szacunkiem dla interpunkcji języka polskiego - a tym samym dla czytających - to byłoby już całkiem OK. :diabelski_usmiech
No i ten CAPS LOCK
Pozdrowienia
Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
Jark7
było 119/296 jest 143/328 by Aligator
Do końca niewiadomym jest czy znasz pojęcie logów statycznych/dynamicznych - na nich na pewno by wyszło że EGR niedomaga. Jak masz tam taki syf w układzie... to weź się tym zajmij bo wcześniej czy później będziesz pisał kolejne posty o czkawkach Twojego magicznego ATD który w zasadzie wiele znieść potrafi.. ale nie wszystko.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz