Wymiana gruszki regulacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzello
    Classic
    • 2014
    • 1

    Wymiana gruszki regulacja

    "Jak się nie ma co się lubi, to się... wozi czym się da"
    Swoją drogą, hipermarket, od AWP dzieli dobry 1km :diabelski_usmiech
  • kama1991
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    Wymiana gruszki regulacja

    Wiatm, w octavi 1.9 tdi 66kW rok 2003 miałem problem ze spatkiem mocy to znaczy przy ok 140-150 km/h odczuwałem spadek mocy (wydawało mi sie ze turbina sie wyłaczyła) zapalał sie check engin i po zgaszeniu wszystko wracało do normy ale tylko do ponownego przyspieszenie(kontrolka gasła po 3 odaleniach).Później działo sie tak juz przy mniejszych prędkościach (120). Zobaczyłęm ze gruszka jest zardzewiała i pęknięta wiec ją wymieniłem ostatnio ale stało sie tak że teraz jest cały czas słaby i nie wyczuwalny jest moment włączenia turbiny o ile się włacza bo tego nie wiem. Mam polskiego vag-a i sprawdziłęm błędy.

    17964-ciśnienie doładowania-nie osiągnieta granica ragulacji brak osprzetu/niezwiązane ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY

    Mógł by mi ktoś powiedzięć co zrobić? Czytałęm na forum żeby robić logi ale nie wiem jak to sie robi więc prosze o pomoc w tej sprawie.Przede wszystkim chciał bym wiedzieć co może yć nie tak regulowałem ta gruszke ale nic sie nie zmienia.Podpowiedzcie co zrobic z VAG-iem to wrzuce jakieś wyniki.

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      kama1991, jedź czym prędzej do jakiegoś machaniora co ogarnia regulację turbo, bo regulując samemu to możesz co najwyżej coś rozpieprzyć. Być może masz zapieczoną zmienną geometrię i turbo nadaje się do czyszczenia.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • kama1991
        Classic
        • 2012
        • 8

        #4
        czytałem troche o tym właśnie i być może tak jest ale może ktoś powiedzieć jak zrobić te logi vagiem?

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Jeżeli wymieniałeś gruszkę, to nie rób logów, tylko jedź do mechanika.
          Miłej lektury:

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Re: Wymiana gruszki regulacja

            Zamieszczone przez kama1991
            Wiatm, w octavi 1.9 tdi 66kW rok 2003 miałem problem ze spatkiem mocy to znaczy przy ok 140-150 km/h odczuwałem spadek mocy (wydawało mi sie ze turbina sie wyłaczyła) zapalał sie check engin i po zgaszeniu wszystko wracało do normy ale tylko do ponownego przyspieszenie(kontrolka gasła po 3 odaleniach).Później działo sie tak juz przy mniejszych prędkościach (120). Zobaczyłęm ze gruszka jest zardzewiała i pęknięta wiec ją wymieniłem ostatnio ale stało sie tak że teraz jest cały czas słaby i nie wyczuwalny jest moment włączenia turbiny o ile się włacza bo tego nie wiem. Mam polskiego vag-a i sprawdziłęm błędy.

            17964-ciśnienie doładowania-nie osiągnieta granica ragulacji brak osprzetu/niezwiązane ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY

            Mógł by mi ktoś powiedzięć co zrobić? Czytałęm na forum żeby robić logi ale nie wiem jak to sie robi więc prosze o pomoc w tej sprawie.Przede wszystkim chciał bym wiedzieć co może yć nie tak regulowałem ta gruszke ale nic sie nie zmienia.Podpowiedzcie co zrobic z VAG-iem to wrzuce jakieś wyniki.

            Zapraszam. :P
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • kama1991
              Classic
              • 2012
              • 8

              #7
              Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
              Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Zamieszczone przez kama1991
                Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
                Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie
                super. tyle ze to złe ciśnienie doładowania :P
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Zamieszczone przez kama1991
                  Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
                  Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie
                  Coś Ci ten kolega zamieszał i to zdrowo.
                  Doładowanie w tym silniku powinno być ok 1.0 bara czyli na VAGu 2000mbar, jeśli odczytałeś 1400mbar, to znaczy że masz niedoładowanie.
                  Logi prawdę powiedzą.
                  Zapraszam do Katowic, sprawdzimy na hamowni pod obciążeniem, chwila i wszystko będzie jasne.
                  Jeśli faktycznie masz faktycznie doładowanie 2.0 bara, to jaka tam turbina siedzi, z drugiej strony seryjny czujnik doładowania nie pokaże więcej niż 2600mbar.
                  Coś tu kolega miesza !!!

                  Radzę szybko uporaj się z problemem, bo szkoda turbiny, a może jeszcze da się ją uratować.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • kama1991
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    to ja namieszałem ale wszystko ok samochód jezdzi dobrze mam teraz 1.2 bara(błąd na klawiaturze)

                    wiec roznica chyba nie zbyt duza co o tym myslicie?

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #11
                      2200mbar ale tylko w porywach może być, oryginalne zadane ciśnienie jest około 2000-2050mbar i takie ciśnienie powinno być regulowane około tej wartości.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez kama1991
                        to ja namieszałem ale wszystko ok samochód jezdzi dobrze mam teraz 1.2 bara(błąd na klawiaturze)

                        wiec roznica chyba nie zbyt duza co o tym myslicie?
                        Moim zdaniem duża jak na seryjne auto.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Zrob logi bo wszyscy błądzą po omacku... w logach tez bedzie widac czy sztanga jest dobrze ustawiona ....
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • kama1991
                            Classic
                            • 2012
                            • 8

                            #14
                            włąśnie z tym mam problem jak zrobić te logi? bo dopiero zaczynam sie poznawac z vagiem

                            Komentarz

                            • kabanos
                              RS
                              • 2011
                              • 4544
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              kama1991, podałem link parę postów wyżej. Tam znajdziesz jak zrobić lobi.

                              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #16
                                Zamieszczone przez kama1991
                                włąśnie z tym mam problem jak zrobić te logi? bo dopiero zaczynam sie poznawac z vagiem
                                Tutaj


                                wraz z filmami instruktarzowymi...

                                Zrob dynamiczne grupy 011 i 010 oraz statyczną 011 Basic Settings
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                Pracuję...