Wiatm, w octavi 1.9 tdi 66kW rok 2003 miałem problem ze spatkiem mocy to znaczy przy ok 140-150 km/h odczuwałem spadek mocy (wydawało mi sie ze turbina sie wyłaczyła) zapalał sie check engin i po zgaszeniu wszystko wracało do normy ale tylko do ponownego przyspieszenie(kontrolka gasła po 3 odaleniach).Później działo sie tak juz przy mniejszych prędkościach (120). Zobaczyłęm ze gruszka jest zardzewiała i pęknięta wiec ją wymieniłem ostatnio ale stało sie tak że teraz jest cały czas słaby i nie wyczuwalny jest moment włączenia turbiny o ile się włacza bo tego nie wiem. Mam polskiego vag-a i sprawdziłęm błędy.
17964-ciśnienie doładowania-nie osiągnieta granica ragulacji brak osprzetu/niezwiązane ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY
Mógł by mi ktoś powiedzięć co zrobić? Czytałęm na forum żeby robić logi ale nie wiem jak to sie robi więc prosze o pomoc w tej sprawie.Przede wszystkim chciał bym wiedzieć co może yć nie tak regulowałem ta gruszke ale nic sie nie zmienia.Podpowiedzcie co zrobic z VAG-iem to wrzuce jakieś wyniki.
kama1991, jedź czym prędzej do jakiegoś machaniora co ogarnia regulację turbo, bo regulując samemu to możesz co najwyżej coś rozpieprzyć. Być może masz zapieczoną zmienną geometrię i turbo nadaje się do czyszczenia.
Wiatm, w octavi 1.9 tdi 66kW rok 2003 miałem problem ze spatkiem mocy to znaczy przy ok 140-150 km/h odczuwałem spadek mocy (wydawało mi sie ze turbina sie wyłaczyła) zapalał sie check engin i po zgaszeniu wszystko wracało do normy ale tylko do ponownego przyspieszenie(kontrolka gasła po 3 odaleniach).Później działo sie tak juz przy mniejszych prędkościach (120). Zobaczyłęm ze gruszka jest zardzewiała i pęknięta wiec ją wymieniłem ostatnio ale stało sie tak że teraz jest cały czas słaby i nie wyczuwalny jest moment włączenia turbiny o ile się włacza bo tego nie wiem. Mam polskiego vag-a i sprawdziłęm błędy.
17964-ciśnienie doładowania-nie osiągnieta granica ragulacji brak osprzetu/niezwiązane ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY
Mógł by mi ktoś powiedzięć co zrobić? Czytałęm na forum żeby robić logi ale nie wiem jak to sie robi więc prosze o pomoc w tej sprawie.Przede wszystkim chciał bym wiedzieć co może yć nie tak regulowałem ta gruszke ale nic sie nie zmienia.Podpowiedzcie co zrobic z VAG-iem to wrzuce jakieś wyniki.
Zapraszam. :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie
Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie
super. tyle ze to złe ciśnienie doładowania :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Dzieki za pomoc kumpel dzisiaj podziałał i pomogło.
Jak by ktoś miał podobnie to podpowiem ze vag pomaga .... cisnienie powinno byc ok 1.4 bara (u mnie bylo 2) ale dodakowo jest mały problem ze zmienna geometria w krańcowej pozycji lekko sie zacina wiec nad czyszczeniem tez pomysle w najblizszym czasie
Coś Ci ten kolega zamieszał i to zdrowo.
Doładowanie w tym silniku powinno być ok 1.0 bara czyli na VAGu 2000mbar, jeśli odczytałeś 1400mbar, to znaczy że masz niedoładowanie.
Logi prawdę powiedzą.
Zapraszam do Katowic, sprawdzimy na hamowni pod obciążeniem, chwila i wszystko będzie jasne.
Jeśli faktycznie masz faktycznie doładowanie 2.0 bara, to jaka tam turbina siedzi, z drugiej strony seryjny czujnik doładowania nie pokaże więcej niż 2600mbar.
Coś tu kolega miesza !!!
Radzę szybko uporaj się z problemem, bo szkoda turbiny, a może jeszcze da się ją uratować.
2200mbar ale tylko w porywach może być, oryginalne zadane ciśnienie jest około 2000-2050mbar i takie ciśnienie powinno być regulowane około tej wartości.
Komentarz