Nagle spadki mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarek.j4
    Classic
    S_OCP Member
    • 2007
    • 6

    Nagle spadki mocy

    Zamieszczone przez bezduszny
    hester121 napisał/a:
    Mercedes Benz-Brazil


    A jeszcze istnieje taka firma o takiej nazwie ? :shock:
    nie mam pojecia ja cytuje tylko z tej strony

    ale masz racje zadzwonie do opelka i wszytko sie wyjasni hehe
  • Glaniu
    Classic
    • 2006
    • 16

    #2
    Nagle spadki mocy

    Czesc
    Jak ,ze to moj pierwszy post to sie przedstawia ;-). Nazywaja mnie Glaniu pochodze z krakowa i posiadam Octavie I 110km z boxem V-tech

    Moj problem polega na tym ,ze kiedy wszystko jest ok samochod od 2,5 tys obr. dostaje kopa i naprawde chodzi przyjemnie z tym ,ze to ostatnio zdaza sie dosc rzadko i nie wiem czy to wina tego boxa o ,ktorym niektorzy maja powiedzmy srednia opinie czy cos innego???
    Dodam ,ze czasami pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie, Moj mechanik pracujacy na codzien w ASO twierdzi ,ze trzeba wyciagac turbine! tylko dla czego to nie wiem?

    Czy udezac do V-techu czy moze polecicie kogos w okolicach krakowa ,a moze moj mechanik ma racje i bez wyjecia turbo sie nie obejdzie ???


    Pozdrawiam
    Glaniu

    Komentarz

    • Arek
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 3143

      #3
      sprawdzałes przepływke?? lubi padac
      -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

      Komentarz


      • #4
        hmm a może N75, nie wiem ale poszukaj na forum, było opisywane.

        Komentarz

        • nico21
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 2640
          • Volkswagen

          #5
          Glaniu, pierwsze co powinienes zrobic to podpiac VAG`a i po błedach trafisz do przyczyny usterki
          DACAR.team

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Najlepiej jak zrobisz tak jak mówi nico21.
            Jak dawno V-Tech wsadził Ci boxa :?: jak niedawno, to jedź do nich z tzw. pretensjami :busted:
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • Glaniu
              Classic
              • 2006
              • 16

              #8
              Pominalem watek przeplywomierza poniewaz mechanik stwierdzil ,ze gdyby to w/w to podobno wogole by auto nie jechalo ,a skodziana ma przeblyski ,ze jednak jest ok

              P.S. a zawor wymienialem jakis czas temu co nie znaczy ,ze ponownie szlag go trafil lecz ojawy byly zupelnie inne (auto nie jechalo)

              Pozdrawiam
              Glaniu

              Komentarz

              • Arek
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 3143

                #9
                Zamieszczone przez Glaniu
                Pominalem watek przeplywomierza poniewaz mechanik stwierdzil
                stwierdzil czy sprawdził :?:
                oki ale wpisz sobie w szukajce i szukaj bo było dość czesto to poruszane to moze cos znajdiesz ciekawego
                Pozdrawiam
                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                Komentarz

                • brutus
                  Rider
                  • 2006
                  • 329

                  #10
                  Typowy notlauf wszystko jest ok aż do 2300 na 3 biegu. .. Tak jak pisali koledzy N75, albo zapieczone kierownice, albo gruszka w turbinie .. przerabiałem to w passacie... u mie było to jeszcze coś innego a mianowicie zwarcie we wtyczce do n75.
                  Turbina to juz naprawdę chyba ostateczność, jedź do v -techu i poprostu powiedz że coś jest nie tak. oni przynajmniej zdiagnozują auto, a gdybyś mial tam jakieś kłopoty to jedż do Daniela do TTC
                  OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                  Komentarz


                  • #11
                    Zamieszczone przez brutus
                    Typowy notlauf
                    Też bym za tym obstawiał.
                    Doczytaj jeszcze o tym na forum SR... czy "objawy kliniczne" są podobne.





                    ... w każdym razie VAG obowiązkowy.

                    Komentarz

                    • Glaniu
                      Classic
                      • 2006
                      • 16

                      #12
                      mecze trochu temat poniewaz moje objaw sa ciut inne tz. ja nie trace mocy tak dramatycznie poprostu auto traci moc tak jak by ktos tego calego boxa odpial da sie jechac i auto jedzie

                      Pisze to po to ,ze jak zdiagnozuje to tu umieszcze odpowiedz poniewaz byc moze jet to cos zupelnie innego niz w/w problemy

                      Pozdrawiam
                      Glaniu

                      Komentarz

                      • djczas
                        RS
                        • 2005
                        • 9612

                        #13
                        Glaniu, podjedź na spota 22 listopada to sie sprawdzi

                        Komentarz

                        • Masmo
                          L&K
                          • 2005
                          • 1145

                          #14
                          Re: Nagle spadki mocy

                          Zamieszczone przez Glaniu
                          ...
                          Moj problem polega na tym ,ze kiedy wszystko jest ok samochod od 2,5 tys obr. dostaje kopa i naprawde chodzi przyjemnie z tym ,ze to ostatnio zdaza sie dosc rzadko i nie wiem czy to wina tego boxa o ,ktorym niektorzy maja powiedzmy srednia opinie czy cos innego???
                          Dodam ,ze czasami pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie, Moj mechanik pracujacy na codzien w ASO twierdzi ,ze trzeba wyciagac turbine! tylko dla czego to nie wiem?...
                          Z opisu wynika że to notlauf. Przyczyn może być co najmniej kilka. Moje rady:
                          1. Zmień mechanika. Zakładam że ten mechanik nie zrobił porządnej diagnostyki tylko strzela na podstawie objawów.
                          2. Zczytaj błędy (jak jest notlauf to zostaje jakiś błąd)
                          3. Wypnij box i skasuj błędy
                          4. Zobacz czy będzie się usterka powtarzać jeśli nie to reklamuj box-a
                          5. Zrób porządny program u tunera który zna się na TDI (nie zostaniesz bez pomocy w razie problemów tak jak w przypadku box-a). Każdy szanujący się tuner dba o to żeby wszystko chodziło jak należy a nie tylko wgrywa cosik i kasuje kapuchę.... Właśnie dlatego to trochę kosztuje, że prawdziwy tuner bierze na siebie właściwą diagnostykę auta a nie tylko wgrywa mapę i ma Cię w d...pie lub sprzedaje magiczne pudełko i wmawia Ci że masz 150 KM.
                          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                          Komentarz

                          • daneczek76
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 3642
                            • Toyota

                            #15
                            Masmo, zgadzam sie w całej rozciągłośći.
                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                            Komentarz

                            • nico21
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 2640
                              • Volkswagen

                              #16
                              Glaniu, jak nie masz dostepu do VAG`a to przyjedzi na spota południowego i sie sprawdzi - tak jak staszek napisał. My nie gryziemy :!: :!: :!:
                              DACAR.team

                              Komentarz

                              • Urko
                                Classic
                                • 2006
                                • 21

                                #17
                                Zamieszczone przez bezduszny
                                Zamieszczone przez brutus
                                Typowy notlauf
                                Też bym za tym obstawiał.
                                Doczytaj jeszcze o tym na forum SR... czy "objawy kliniczne" są podobne.

                                http://www.streetracing.pl/forum/vie...hlight=notlauf
                                Witam
                                To mój pierwszy tematyczny tu post, mam nadzieję że nie będzie łamał zasad.
                                Mam podobny problem: nagły spadek mocy +- o połowę. Przeczytałem oba ww wątki i raaaczej nie znajduję częsci wspólnej z moim przypadkiem.
                                Bardzo proszę o sugestie i pomoc.
                                W moim przypadku temat dotyczy dwóch takich samych SO I 1,9 tdi, auta były zakupione w 2005r w tym samym salonie w przeciągu 4 tygodni. Auta nie wirusowane, jeszcze na gwarancji.
                                Po roku czasu przy przebiegach ok. 8 i 12 tys. ni stąd ni z owąd spadek mocy. Nie było wysokich obrotów, nie było przekraczania 100km/h ... dosłownie jazda i to bardzo grzeczna w miescie. Po restarcie silnika wszystko wracało do normy ... ale gdyby to wystąpiło w czasie wyprzedzania....

                                W obu autach zdarzyło się to po 3-4 razy. W serwisie (Elcar Wrocław) po badaniu była informacja: "komputer nie widzi żadnych błędów, proszę przyjechać jak usterka będzie występowała".

                                Te spadki mocy wystąpiły mniej więcej w maju-czerwcu 2006r, od tego czasu jest OK ale nie mam pewności czy jutro mnie to nie spotka.

                                Jeżeli dobrze się wczytałem to ewentualnym powodem może być zbyt delikatna jazda autem, i faktycznie jak jadę z rodziną to spokojnie, ale znów jak sam jadę to silnik dostaje ok 3 k obr.

                                Zrobiłem z 8 prób przekroczenia maksymalnych obrotów i wynik był dwojaki, raz moc spadała (tak samo jak w ww przypadkach) i dopiero po restarcie silnika wszystko wracało do normy, ale kilka razy mimo piłowania ile wlezie po powrocie do normalnej jazdy moc była taka sama.

                                Ponieważ auto jest na gwarancji chciałbym się dowiedzieć jak gadać z serwisem który "nie widzi" a może nie chce widzieć błędów.
                                Czy te spadki mocy "zostawiają" zapis w kompie, jeśli tak jak im to udowodnić?
                                Urko

                                Komentarz

                                Pracuję...