Witam możliwe że był na ten wątek poruszany także jak coś proszę o zwrot do tematu gdyż nie znalazłem, podkreślam że klapka gasząca się zamyka i jest w miarę czysta,Turbo było regenerowane niecałe 10tys km temu mimo to mam wyciek oleju z przodu na osłonie silnika na łączeniach rur do IC dokładnie poniżej pkt 6 na łączeniu pionowym oraz za kolankiem od IC
Wykorzystane zdjęcie z forum Dziękuje z góry http://img203.imageshack.us/img203/4185/egrkopia.jpg
Panowie/Panie macie pomysł jak temu zapobiec gdyż zostawiam plamy na kostce i mnie to irytuje
Pozdrawiam
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
a osłony pod silnikiem to nie ma? :diabelski_usmiech
Kwestia zapewne jest z samymi złączami, złącze co pokazałeś na zdjęciu powinno być uszczelnione. Wyciągałeś, sprawdzałeś czy nie jest np. pokrzywione?
Osłona jest ale przez otowry + woda cos tam wylatuje i plamki pozostają możliwe że łączenie musze pewnie na dniach je wyciagąć może uszczelnienie wymienić lub sprawdzić tych rur, bo klapka gasząca jest chyba ok itp bo błędów nie było z tego co pamiętam pozdrawiam
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Błędów od klapy nie miałeś. Sprawdź same króćce tych rur, uszczelnienia tam raczej nie zmienisz. Może przy jakich pracach ktoś uszkodził króciec na rurze jak była zdemontowana i już nie trzyma, tym bardziej że idzie ona w dół i olejek jakoś tam podcieka :roll:
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Błędów od klapy nie miałeś. Sprawdź same króćce tych rur, uszczelnienia tam raczej nie zmienisz. Może przy jakich pracach ktoś uszkodził króciec na rurze jak była zdemontowana i już nie trzyma, tym bardziej że idzie ona w dół i olejek jakoś tam podcieka :roll:
Właśnie problem jest w tym ze w dwóch miejscach widziałem takie oślimaczone na tej pionowej co pisałem na łączeniu oraz na tym kolanku plastikowym co się łączy za chłodnicą od IC którą kiedyś kupiłem bo przy mocnym depnięciu mi ja wydarło z IC i te boczne wypustki aluminiowe były urwane będę musiał je całkiem powyciągać wyczyścić i oglądnąć ale to pewnie w następnym tyg bo teraz praca do 16 to już noc następny tydz 2 zmiana wiec więcej czasu będzie od rana ale Dziękuje za sugestie
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Komentarz