Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Olej na osłonie silnika z przodu BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Olej na osłonie silnika z przodu BKD

    Również Wszystkim dziękuję za spotkanie.

    Oby częściej tak liczna ekipa się zbierała
    Podpisuję się czterema łapkami!

  • #2
    Olej na osłonie silnika z przodu BKD

    Witam możliwe że był na ten wątek poruszany także jak coś proszę o zwrot do tematu gdyż nie znalazłem, podkreślam że klapka gasząca się zamyka i jest w miarę czysta,Turbo było regenerowane niecałe 10tys km temu mimo to mam wyciek oleju z przodu na osłonie silnika na łączeniach rur do IC dokładnie poniżej pkt 6 na łączeniu pionowym oraz za kolankiem od IC
    Wykorzystane zdjęcie z forum Dziękuje z góry 404 Not Found
    Panowie/Panie macie pomysł jak temu zapobiec gdyż zostawiam plamy na kostce i mnie to irytuje

    Pozdrawiam
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
    Moja Skoda
    POPRZEDNIO:
    OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
    SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
    OBECNIE:
    SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
    187Ps/381Nm
    SEAT LEON 1.9 90PS ALH

    Komentarz


    • #3
      a osłony pod silnikiem to nie ma? :diabelski_usmiech

      Kwestia zapewne jest z samymi złączami, złącze co pokazałeś na zdjęciu powinno być uszczelnione. Wyciągałeś, sprawdzałeś czy nie jest np. pokrzywione?
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez alxxx
        a osłony pod silnikiem to nie ma? :diabelski_usmiech

        Kwestia zapewne jest z samymi złączami, złącze co pokazałeś na zdjęciu powinno być uszczelnione. Wyciągałeś, sprawdzałeś czy nie jest np. pokrzywione?
        Osłona jest ale przez otowry + woda cos tam wylatuje i plamki pozostają możliwe że łączenie musze pewnie na dniach je wyciagąć może uszczelnienie wymienić lub sprawdzić tych rur, bo klapka gasząca jest chyba ok itp bo błędów nie było z tego co pamiętam pozdrawiam
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
        Moja Skoda
        POPRZEDNIO:
        OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
        SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
        OBECNIE:
        SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
        187Ps/381Nm
        SEAT LEON 1.9 90PS ALH

        Komentarz


        • #5
          Błędów od klapy nie miałeś. Sprawdź same króćce tych rur, uszczelnienia tam raczej nie zmienisz. Może przy jakich pracach ktoś uszkodził króciec na rurze jak była zdemontowana i już nie trzyma, tym bardziej że idzie ona w dół i olejek jakoś tam podcieka :roll:
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez alxxx
            Błędów od klapy nie miałeś. Sprawdź same króćce tych rur, uszczelnienia tam raczej nie zmienisz. Może przy jakich pracach ktoś uszkodził króciec na rurze jak była zdemontowana i już nie trzyma, tym bardziej że idzie ona w dół i olejek jakoś tam podcieka :roll:
            Właśnie problem jest w tym ze w dwóch miejscach widziałem takie oślimaczone na tej pionowej co pisałem na łączeniu oraz na tym kolanku plastikowym co się łączy za chłodnicą od IC którą kiedyś kupiłem bo przy mocnym depnięciu mi ja wydarło z IC i te boczne wypustki aluminiowe były urwane będę musiał je całkiem powyciągać wyczyścić i oglądnąć ale to pewnie w następnym tyg bo teraz praca do 16 to już noc następny tydz 2 zmiana wiec więcej czasu będzie od rana ale Dziękuje za sugestie
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
            Moja Skoda
            POPRZEDNIO:
            OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
            SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
            OBECNIE:
            SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
            187Ps/381Nm
            SEAT LEON 1.9 90PS ALH

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X