BF też da radę
[O2] Napinacz paska wielorowkowego
Zwiń
X
-
[O2] Napinacz paska wielorowkowego
Witam. Niedawno zauważyłem (i usłyszałem) że na wolnych obrotach silnik mi bardziej "buczy" niż zwykle. Po otwarciu maski, jak zauważyłem, winowajcą okazał się w/w napinacz, który wibruje że aż miło. Po wciśnięciu gazu problem ustępuje. Jako że w niedługim czasie czeka mnie kompletna wymiana rozrządu, postanowiłem że przy okazji wymienię też ten napinacz. Ale rozmawiałem dziś ze znajomym, który miał podobny problem w swoim Golfie IV. Powiedział że wymienił sobie napinacz, jednak po niedługim czasie problem powrócił. Jak się później okazało, winnym tej sytuacji nie był napinacz, tylko rolka alternatora. Wymienił ją, założył stary napinacz do próby i jeździ z nim do dziś. Miał ktoś podobny problem? Pytam, bo szkoda mi wywalić 300 zł (tyle kosztuje nowy napinacz), a nie wątpie że ktoś z Was z podobnym problemem już się spotkał.Życie to nie je bajka, to je bitwa!
-
-
Witaj , dokładnie tak jak kolega robekcool pisze , miałem w zeszłym tygodniu tą samą przypadlosc . jestes z Rybnika więc podjedz na Zebrzydowicką do skody i kup sobie koło pasowe ze sprzęgiełkiem do alternatora koszt 139 zł . Jest troche pracy ale idzie to opanować pozdrawiam.Octavia 2 FL 2.0BKD DSG L&K
Komentarz
-
Komentarz