[O1] Problem z odpalaniem auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Damian-jg, a przez co to paliwo się cofa? Bo widać, że pęcherzyki idą od baku rurką doprowadzającą paliwo.
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • Damian-jg
      Ambiente
      • 2008
      • 229

      #27
      Nie jestem pewny łączenia tego przewodu z szybkozłaczka. Bo Twój przewód jest miękki jak sie zagrzeje a twardy jak kamień kiedy jest zimny

      [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 16:50 ]
      Ja przecinam orginalny przewód i wstawiam kawałek ok 2 cm przezroczystego i wtedy nie naruszasz oryginalnych połączeń a wiesz co leci

      [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 16:53 ]
      Pompa zasysa paliwo w okreslonej ilosci. Czyli np xxcm3 na minute.W smoku jest zaworek jednokierunkowy który stawia jakis tam opor. Jezeli uklad jest sczelny to nie ma problemu. Jeżeli jest gdzieś niezsczelnosc to zasysa przez nie powietrze

      [ Dodano: Pią 07 Gru, 12 17:02 ]
      A dzwonileś ile ten w kromnowie za przewody chce?
      FIAT Service

      Komentarz

      • sagon
        Drive
        • 2011
        • 46

        #28
        Zapytaj ich,na czym polega ta regeneracja pompy za te 450 zeta.Co oni w tej pompie za te pieniądze wymienią?
        Bo tyle to się bierze za test+wymianę uszczelnień.Nowej głowicy roździelacza nie wsadzą,bo ta kosztuje kupę kasy.Więc co?
        Rozbiorą,wymienią kilka uszczelek i skasują Cię 450 zeta.Uporaj się z nieszczelnością układu paliwowego,sprawdź stan szczotek w rozruszniku,dopiero na końcu bierz się za pompę.
        11/230/bv43/wydech/wałek/fmic 219/444

        Komentarz

        • mpiotr1984
          Classic
          • 2012
          • 27

          #29
          Zamieszczone przez lukas_jg

          Suma: 1754zł :shock: :shock: :shock:
          no to ładnie...jak u mnie będzie to samo to nie wiem co zrobię... ja dodatkowo muszę zrobić ABS - komputer pokazał, że pompa padła oraz silnik klapy spiętrzania powietrza czy jakoś tak. Nie wspomnę o klimie, która ostatnio padła - któraś rurka nie ma szczelności...

          Masakra

          Komentarz

          • lukas_jg
            Rider
            • 2012
            • 600
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #30
            Zadzwonię w poniedziałek do tego Kromnowa
            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

            Komentarz

            • Damian-jg
              Ambiente
              • 2008
              • 229

              #31
              Będziesz miał przewody to odezwij sie na gg.

              [ Dodano: Sob 08 Gru, 12 20:17 ]
              Wtedy zrobię Ci jescze pewną rzecz i fotoporade dla innych i wyjaśnienie dla potomnych jak pozbyć sie powietrza
              FIAT Service

              Komentarz

              • lukas_jg
                Rider
                • 2012
                • 600
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #32
                Przewody będą w ciągu 1-2dni Dam znać jeszcze

                Jeszcze podmieniłem wężyki przy zbiorniku i przy dolocie do filtra. Zobaczymy czy to coś zmieni.

                [ Dodano: Wto 11 Gru, 12 21:41 ]
                Damian mam już te przewody. Nie wiem czy mam dobry numer GG do Ciebie. Pozdrawiam!

                [ Dodano: Nie 16 Gru, 12 21:24 ]
                Miałem trochę czasu więc wyczyściłem smok w baku. Tutaj fotki: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=64799
                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                Komentarz

                • mpiotr1984
                  Classic
                  • 2012
                  • 27

                  #33
                  Witam,
                  w końcu znalazł się czas żeby odstawić auto do mechanika.
                  Diagnoza: trzy świece żarowe wypalone, a czwarta dająca radę w ok 40%.
                  Świece wymienione i autko odpala bez najmniejszego problemu.
                  Diagnoza + zakup świec + wymiana = 260 zł.

                  Komentarz

                  • lukas_jg
                    Rider
                    • 2012
                    • 600
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #34
                    Dobra, a więc tak:
                    - smok w baku wyczyszczony
                    - przewody wróciły oryginalne
                    - dodatkowo na przewodzie dopływowym paliwa zaworek jednokierunkowy

                    Moja diagnoza to: uszkodzony zaworek jednokierunkowy w smoku (część niewymienialna - chyba, że ktoś chce całego smoka kupować)

                    Autko po 8 godzinach odpaliło od "strzała" ;-) :szeroki_usmiech
                    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #35
                      A jak sprawa tego kąta wtrysku, doregulowałeś go ? Jakie tam masz wartości ?
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #36
                        lukas_jg, pamiętasz jak Ci pisałem PW dawno temu - że jak coś to zwrotny zaworek na przewód i będzie spokój?:P
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • lukas_jg
                          Rider
                          • 2012
                          • 600
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #37
                          K_Popiel, dopiero dzisiaj będę miał kabelek (nowy) bo stary pożyczyłem... i nagle znalazł się w UK...
                          Co do kąta to kilka miesięcy temu miałem ~54. Dzisiaj zbadam sytuację jeszcze raz i napiszę

                          alxxx, widzisz, chciałem poradzić sobie bez tego ;-) Jak bym posłuchał to zapłacił bym te 29zł za zaworek i miałbym spokój ;-) A tak to jakieś diagnozy, zabawy z podmienianiem przewodów, itp...
                          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                          Komentarz

                          • K_Popiel
                            Rider
                            • 2010
                            • 608

                            #38
                            Kąt wtrysku w okolicach 54 to całkiem przyzwoicie /pod warunkiem że mierzony w BS/ wręcz wzorcowo tym bardzie zastanawia mnie "chęć" regulacji tego kąta przez warsztat.
                            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                            ------------------------------------------------------

                            Komentarz

                            • lukas_jg
                              Rider
                              • 2012
                              • 600
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #39
                              Trochę jednak się zmienił ten kąt:


                              Address 01: Engine (038 906 012 CL) (75.6°C Temperature)

                              18:23:12 Group 000
                              043
                              043
                              000
                              024
                              104
                              195
                              089
                              137
                              099
                              136 zastanawia mnie ta wartość (wg. specyfikacji powinna się zawierać w 69-117)

                              --------------------------------------------------------------------------------
                              Address 01: Engine (038 906 012 CL)

                              18:23:23 Group 001
                              903 /min RPM
                              4.4 mg/str Inj. Quantity
                              1.740 V Voltage
                              75.6°C Temperature
                              Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                              Komentarz

                              • alxxx
                                RS
                                • 2010
                                • 1823
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                #40
                                lukas_jg, odpal TDI-graph i działaj - ale najpierw dogrzej octe bo 75.6 to trochę mało.
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz

                                • lukas_jg
                                  Rider
                                  • 2012
                                  • 600
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #41
                                  alxxx, dzisiaj w JG ciężko ją dogrzać ;-) trochę zimno i leje ;-) A EGRa nie chcę podłączać ;-) Na weekend coś pomyślę.

                                  Po 8 godzinkach postoju autko pali od strzała nadal ;-) Jeszcze 3-4 razy i myślę, że sukces
                                  Padnięty zaworek w baku.
                                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                  Komentarz

                                  • internazionale
                                    Drive
                                    • 2007
                                    • 65

                                    #42
                                    u mnie w O1, silnik AEE jest problem podczas odpalania. Po postoju, jak załączam rozrusznik przygasaja kontrolki i rozrusznik wogole nie kręci. Za drugim razem wszystko jest ok więc akumulator jest sprawny
                                    INTERNAZIONALE

                                    Komentarz

                                    • alxxx
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 1823
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                      #43
                                      internazionale, sprawdź masę czy wszędzie jest ok
                                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                      Komentarz

                                      • Iqwan
                                        Elegance
                                        • 2010
                                        • 758

                                        #44
                                        Panowie podepnę się pod temat..
                                        Auto stało 4-5 dni na mrozach, ostatniej nocy -25stopni, wchodzę do auta, zagrzewam 2 razy świece auto zakręciło i odpaliło i zgasło, spróbowałem jeszcze raz i już działało normalnie, po 5 minutach na postoju zaczęła się świecić kontrolka oleju i auto zgasło. Próbowałem odpalić, ale mogę tylko kręcić i kręcić i nic z tego, po chwili miga kontrolka oleju. Na bagnecie poniżej normy a było o wiele więcej. Co się mogło stać? możliwe, że olej zamarzł i dlatego nie pali? Paliwo w wężach idzie, w baku mam zalaną ropę i dodatek do ropy.
                                        Czytałem, że to może odma zamarzła, jak bym go wstawił do garażu w którym jest ok 5-6 stopni coś by pomogło ?
                                        była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                        a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                        https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                        Komentarz

                                        • internazionale
                                          Drive
                                          • 2007
                                          • 65

                                          #45
                                          masa w porządku, ktoś mi podpowiadał, że to może być bendiks. Mogą być takie objawy?
                                          INTERNAZIONALE

                                          Komentarz

                                          Pracuję...