od pewnego czasu ubywa mi płyn.
przez 180 km od ostatniego dolania dzis weszło prawie litr.
zauważyłem że cały czas jest mokro pod zbiorniczkiem, tak jakby wylewało się poprzez przelew.
chłodnica jest cała, żadnych wycieków, pod korkiem oleju czyściutko, oleju nie przybywa.
nagrzewnica raczej cała, żadnych przykrych zapachów w środku nie ma.
chimek11, korek kup najlepiej nowy... w nim jest zaworek spustowy ciśnienia z układu chłodzenia, Tak jak pisał ahmed799, sprawdź cały zbiorniczek, a jeżeli to nie jest to - i cały układ zewnętrzny chłodzenia jest suchy to trzeba sprawdzić wiadomo co .... :twisted:
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Jeszcze wpierw obejrzyj zbiorniczek, jeżeli będzie cały to wina korka, i jak masz taki jak na foto dostaniesz od ręki w każdym większym sklepie z częściami
chimek11, albo szukaj jakiegoś konkretnego wycieku, albo przyglądnij się UPG. Jeśli w tak krótkim czasie ubyło tak dużo to może być to. Najlepiej sprawdź auto pod dużym obciążeniem, jeśli wyrzuci płyn to przyczyna oczywista.
chimek11, Kwestia ile ktoś weźmie za robocizne i w jakim stanie jest głowica bo to są koszty "pływające" reszta - uszczelki itd koszty są stałe. Myśle, że do 1000 powinieneś się wyrobić.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
chimek 11
Podjedz sobie na test szczelnosci glowicy. Koszt ok 50 zł i bedziesz wiedzial na 99,9 %. Zobacz jeszcze weze gomowe ktore ida do nagrzewnicy. Moze ktorys z cybanbtow popuszcza lub sama nagrzewnica
Komentarz