Pompa wspomagania?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Harwa
    Classic
    • 2014
    • 28

    Pompa wspomagania?

    Dla mnie to wyliczenie i tak jest dziwne, bo ten diesel nie bedzie palil 4l, przynajmniej moj nigdy tyle nie pali. Przynajmniej 5l trzeba liczyc i to z kapeluszem na glowie i to bez jazdy ekspresowkami, na pusto itd.


    Kolega powyzej ma 5l z tankowan w 1.2TSI. Ten silnik kiedys widzial ponad 4tys obr/min ?? To jak wskazuja opisy jest jazda drogami wojewodzkimi z predkosciami 60-70km/h i nic wiecej, a przejazd po miescie to wyjazd z domu, 3 swiatla i wjazd na taka droge. Ale nie bedzie ze tyle pali i kolega jezdzi jak szatan.

    Tylko szkoda, zeby nastepni potem czuli sie rozczarowani w przypadku jednego i drugie silnika, ze innym palil 4,5l a mi pali 6 :idea:
    Pozdro Harwa
  • FishPL
    Rider
    • 2012
    • 296

    #2
    Pompa wspomagania?

    Od jakiegoś czasu daje się zauważyć głośniejszą pracę samochodu przy skręcaniu w prawo. W lewo tego problemu nie ma. Bez różnicy czy samochód ciepły czy zimny. Możliwe że te dodatkowe "terkotanie" to od pompy wspomagania? I czemu tylko jak skręcam w prawo?

    Komentarz

    • lookashECL
      Rider
      • 2009
      • 416
      • Rapid (NH3)

      #3
      Zobacz ile masz płynu od wspomagania. W razie co dolej.
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz

      • s1
        Ambiente
        • 2010
        • 185

        #4
        Nie chce byc złym listonoszem ale miałem identycznie, po 3 miesiacach wysypała sie maglowniica-nie powiem wydatek zabolał

        Komentarz

        • alxxx
          RS
          • 2010
          • 1823
          • Octavia I (1U2)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          FishPL, Pierwsze sprawdź poziom płynu a najlepiej jedź gdzieś na kanał albo na stacje diagnostyczną i sprawdź czy masz luzy na maglu.
          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

          Komentarz

          • McGan
            RS
            • 2010
            • 3573
            • Superb III (3V3)

            #6
            FishPL, skręcaj w lewo, to problemu nie będzie :lol:





            Przepraszam, musiałem A na serio - maglownica się kończy, płyn do wspomagania nic tutaj nie ma do rzeczy, bo by Ci przy skręcaniu w prawo i w lewo hałasowało.
            Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
            Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

            Komentarz

            • FishPL
              Rider
              • 2012
              • 296

              #7
              a ile taka przyjemjosc koze kosztowaac? mozna regenerowac czy trzeba nowa kupic?

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                to tak jak z turbiną ... jedni regenerują i są zadowoleni a inni kupują nowe. Trafisz dobrze - to Ci podziała - nie to za chwile będziesz robił od Nowa. Cana za sam magiel to pewnie coś koło 1000zł (nowy)

                np.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • FishPL
                  Rider
                  • 2012
                  • 296

                  #9
                  ciekawe kiedy sie posypie. problem ten wystepuje juz ponnad pol roku i wcale nie robi sie glosniej. mam nadzieje ze regerowana to koszt ponizej 500zl

                  Komentarz

                  • mariush19
                    Rider
                    • 2009
                    • 634
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #10
                    swego czasu szukałem regeneracji dla siebie z przewrażliwienia zupełnie. W razie czegu regenerowałbym tutaj http://www.lodz.maglownica.eu/ , mają też oddział chyba w warszawie. Ze zdjęć wygląda że profesjonalnie się tym zajmują. Szlifują wałki co jest sprawą kluczową, same uszczelnienia to na parę miesięcy , gdy wałek ma wżery.

                    Komentarz


                    • #11
                      ostatnio gdzies oryginalna maglownice widzialem po 1500 tys :roll: zobacz na tych gumowych oslonach, harmonijkach czy nie poca sie. U mnie troche prawa zapocona jest, ale jezdze (ok roku) bo ubytek byl nienzaczny, a odkad zalalem plynu z uszczelniaczem to wogole nie ma wiec narazie kosztow sobie nie bede robil bo regeneracja z tego co sie orientowalem ok 8 stowek, sa tez tansi, ale nie pewni.

                      Komentarz

                      • s1
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 185

                        #12
                        dobra regeneracja z wymiana szyny w wawie ok 1000zł, nie oszukujmy sie za 400zł nikt tego dobrze nie zrobi, chyba ze szyna jest w bdb stanie to ok 600zł. Ja kupiłem nowa za 900zł chyba -zdarte numery ale pokazeł kilku osobom i mowia ze to ori, kupiłem w skodexim

                        Komentarz

                        Pracuję...