mateo15, zależy jakie to zawieszenie :?: ja mam springi z Leo TS i amory B6, co dało jakieś - 15-20mm w dół. Na większą różnicę trzeba by dać inne sprężyny, bo łatwo wykończyć amortyzatory. Zapodaj fotkę tego zestawu, to powiemy coś więcej. Jaka to firma, jakie oznaczenia na springach itd.
Dziwne klikanie od strony schowka
Zwiń
X
-
Dziwne klikanie od strony schowka
Panowie czy może będziecie zorientowanie od czego lub przez co w octavii II combi dokładnie gdzieś w schowku lub za nim (schowek od pasażera siedzącego na prawo od kierowcy ) jest dziwne klikanie takie jak stycznik od prądu wydaje z siebie. podwójne kliknięcie i cisza na kilka sekund i znowu... i co ciekawe przy tym kliknięci na ułamek sekundy podświetla się radio i gaśnie. Gdybyście wiedzieli co to daj znać proszę was bardzo
-
-
No własnie V71 silniczek, który reguluje dopływ swiezego powietrza do auta. Steruje teżo biegiem zamknietym. Jeżeli silniczek się zawiesi lub jest uszkodzona ściezka oporowa to wydaje charakterystyczne tykanie, chrobotanie i stukanie. Cześto powoduje to uszkodzenie ośki (tak jest w przypadku O1) nie wiem jak jest w O2. Zób test klimy i zoabzc jaki błąd wyskoczy. Pozatym mozesz ściagnąc schowek (tam sie on znajduje ale żeby go wyciagnać jest troche dłubania). Da się go jednak zregenerowac :-)
Zerknij tu:
Pytanie:
Czy za bardzo nie parują Ci szyby w aucie?Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookashECLNo własnie V71 silniczek, który reguluje dopływ swiezego powietrza do auta. Steruje teżo biegiem zamknietym. Jeżeli silniczek się zawiesi lub jest uszkodzona ściezka oporowa to wydaje charakterystyczne tykanie, chrobotanie i stukanie. Cześto powoduje to uszkodzenie ośki (tak jest w przypadku O1) nie wiem jak jest w O2. Zób test klimy i zoabzc jaki błąd wyskoczy. Pozatym mozesz ściagnąc schowek (tam sie on znajduje ale żeby go wyciagnać jest troche dłubania). Da się go jednak zregenerowac :-)
Zerknij tu:
Pytanie:
Czy za bardzo nie parują Ci szyby w aucie?
Podpowiedz mi kolego jak przeprowadzić ten test żeby zobaczyć jaki to błąd!!
Komentarz
-
-
Bez Vag-a w o1 jest tak:
wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu diagnostyki przez krótkie naciśnięcie ECON, kasowanie błędów przez naciśnięcie i przytrzymanie ECON aż pokażą się 3 czwórki (444 00 lub 02)
Nastawy podstawowe:
Podłączasz VAG
Uruchamiasz silnik.
Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:
Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.
Dalej 07 Kodowanie
Wpisujesz wartość i potwierdzasz.
Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.
Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.
04 - Basic Settings ->
Potwierdzasz ->
Wpisujesz numer grupy 001 ->
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. ->
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.
Wydaje mi sie, że w O2 nie bedzie to grupa 001 tylko 000 zależy czy masz przycisk ECON. Mogę się mylić w razie co poprawcie.
Najlepiej zrób autotest klimy, potem sprawdz błedy jakie wyskoczyły i sie wyjasni czy problem leży w sławnym V71.Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Komentarz
-
Komentarz