Dziwne klikanie od strony schowka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Luben
    Classic
    • 2014
    • 7

    Dziwne klikanie od strony schowka

    mateo15, zależy jakie to zawieszenie :?: ja mam springi z Leo TS i amory B6, co dało jakieś - 15-20mm w dół. Na większą różnicę trzeba by dać inne sprężyny, bo łatwo wykończyć amortyzatory. Zapodaj fotkę tego zestawu, to powiemy coś więcej. Jaka to firma, jakie oznaczenia na springach itd.
    Luben
  • adrian23
    Classic
    • 2012
    • 23

    #2
    Dziwne klikanie od strony schowka

    Panowie czy może będziecie zorientowanie od czego lub przez co w octavii II combi dokładnie gdzieś w schowku lub za nim (schowek od pasażera siedzącego na prawo od kierowcy ) jest dziwne klikanie takie jak stycznik od prądu wydaje z siebie. podwójne kliknięcie i cisza na kilka sekund i znowu... i co ciekawe przy tym kliknięci na ułamek sekundy podświetla się radio i gaśnie. Gdybyście wiedzieli co to daj znać proszę was bardzo

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8030
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      adrian23, za schowkiem nie ma co klikać, a to o czym piszesz to nie występuje przypadkiem po odpaleniu auta zimnego w okresie mrozów lub niskich temperatur?
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • lookashECL
        Rider
        • 2009
        • 416
        • Rapid (NH3)

        #4
        Hehe, pewnie klapa spiętrzajaca (V71) od klimy
        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

        Komentarz

        • adrian23
          Classic
          • 2012
          • 23

          #5
          kolego to jest nawet jak było jeszcze nie tak zimno po przejechaniu kilkunastu kilometrów, gdzieś właśnie za schowkiem. A co to za klapka od klimy kolego??

          Komentarz

          • lookashECL
            Rider
            • 2009
            • 416
            • Rapid (NH3)

            #6
            No własnie V71 silniczek, który reguluje dopływ swiezego powietrza do auta. Steruje teżo biegiem zamknietym. Jeżeli silniczek się zawiesi lub jest uszkodzona ściezka oporowa to wydaje charakterystyczne tykanie, chrobotanie i stukanie. Cześto powoduje to uszkodzenie ośki (tak jest w przypadku O1) nie wiem jak jest w O2. Zób test klimy i zoabzc jaki błąd wyskoczy. Pozatym mozesz ściagnąc schowek (tam sie on znajduje ale żeby go wyciagnać jest troche dłubania). Da się go jednak zregenerowac :-)
            Zerknij tu:


            Pytanie:
            Czy za bardzo nie parują Ci szyby w aucie?
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz

            • adrian23
              Classic
              • 2012
              • 23

              #7
              Zamieszczone przez lookashECL
              No własnie V71 silniczek, który reguluje dopływ swiezego powietrza do auta. Steruje teżo biegiem zamknietym. Jeżeli silniczek się zawiesi lub jest uszkodzona ściezka oporowa to wydaje charakterystyczne tykanie, chrobotanie i stukanie. Cześto powoduje to uszkodzenie ośki (tak jest w przypadku O1) nie wiem jak jest w O2. Zób test klimy i zoabzc jaki błąd wyskoczy. Pozatym mozesz ściagnąc schowek (tam sie on znajduje ale żeby go wyciagnać jest troche dłubania). Da się go jednak zregenerowac :-)
              Zerknij tu:


              Pytanie:
              Czy za bardzo nie parują Ci szyby w aucie?
              Kolego fakt faktem wymieniałem filtr kabinowy i nie wiem jak było przedtem czy parowały czy nie teraz generalnie nie parują. czasem się zdarzy że trochę tylne szyby parują te w bagażniku ale nie jest źle. Akurat schowek w Octavii II jest przykręcony tylko na 4 śrubki wiec nie jest źle żeby go wyjąć. Chowałem za nim kable od radia wiec jest ok.

              Podpowiedz mi kolego jak przeprowadzić ten test żeby zobaczyć jaki to błąd!!

              Komentarz

              • lookashECL
                Rider
                • 2009
                • 416
                • Rapid (NH3)

                #8
                Bez Vag-a w o1 jest tak:
                wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu diagnostyki przez krótkie naciśnięcie ECON, kasowanie błędów przez naciśnięcie i przytrzymanie ECON aż pokażą się 3 czwórki (444 00 lub 02)

                Nastawy podstawowe:

                Podłączasz VAG
                Uruchamiasz silnik.
                Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:

                Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.
                Dalej 07 Kodowanie
                Wpisujesz wartość i potwierdzasz.

                Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.

                Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.

                04 - Basic Settings ->
                Potwierdzasz ->
                Wpisujesz numer grupy 001 ->
                Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. ->
                Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

                Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
                Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

                Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.

                Wydaje mi sie, że w O2 nie bedzie to grupa 001 tylko 000 zależy czy masz przycisk ECON. Mogę się mylić w razie co poprawcie.

                Najlepiej zrób autotest klimy, potem sprawdz błedy jakie wyskoczyły i sie wyjasni czy problem leży w sławnym V71.
                Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                Komentarz

                • adrian23
                  Classic
                  • 2012
                  • 23

                  #9
                  u mnie nie ma przycisku ecko ale zobaczę jak to byłoby u mnie w OII i zobaczę. Póki co dziękuje i dam znać co i jak

                  Komentarz

                  Pracuję...