Z nowych aut z LPG to popatrz jeszcze na Mitsubishi Lancer 1.6 lub 1.8 i Opel Astra 1.4T (tutaj LPG montowane w fabryce)
[O1] octavia I tdi 110 AHF nie odpala
Zwiń
X
-
[O1] octavia I tdi 110 AHF nie odpala
Witam serdecznie
Wjechałem w sobotę do garażu (na kanał) by zdjąć osłonę silnika (wywinęło mi ją do tylu i tarła o asfalt, a raczej o błoto pośniegowe). Zdjąłem. Otworzyłem drzwi garażu, wsiadłem do auta by wyjechać i ...
auto już się nie uruchomiło. Generalnie widzę. że rozrusznik kręci (raz obróci tak, że silnik zadrży, a po chwili jakby przyśpiesza (rozrusznik) i silnikiem już nie trzęsie ale reszta pasków się obraca). Początkowo myślałem, że może jakiś bezpiecznik i sprawa z zapłonem, sprawdziłem wszystkie, sprawdziłem przekaźniki 109 i 103, sprawdziłem również napięcie na przewodzie do świec - jest oraz same świece (patentami z forum - zarówno sprawdziłem opór jak i dotykałem świecą do + akumulatora wszystko jest ok).
Silnikowi brakuje litra oleju ale już i tak go należy zmienić więc nie uważam tego za przyczynę usterki.
I życzę wszystkim wesołych świąt.OI, AHF
-
-
Zamieszczone przez stepekNie sądzę. Pasek był zmieniany 15kkm temu więc można powiedzieć, że nowy.
Ale na wszelki wypadek zapytam. Jak to można sprawdzić?
Dodam tylko, że zapomniałem, że auto stoi na biegu (na jedynce) i przekręcając kluczyk autko trochę podjechało.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez stepekJak mam to zrobić (sprawdzić ten napinacz)? Osłonę zdjąłem (uchyliłem tak by widzieć pasek). Jak naciskam na pasek to nie ugina się wiele, około 5mm.
Chcę też dodać, że dziś auto próbowałem odpalić z 5 razy, wczoraj może z 20.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Już wczoraj się zorientowałem, że jest byk ale nie było jak poprawić. Silnik to oczywiście AHF.
Raczej nie szukałbym problemu w pasku i rozrządzie.
Podjechałem pod bramę, zgasiłęm silnik. Po 40 minutach odpaliłem go i wjechałem do garażu. Zdjąłem dolną osłonę silnika (wybrałem również śniegolód z miejsc gdzie być nie powinien, głownie między silnikiem, a - nie wiem jak to nazwać - kabiną?? tuż nad poduszką (to chyba jest poduszka) silnika). I po tym zabiegu auto zaczęło się tak dziwnie zachowywać.
[ Dodano: Wto 25 Gru, 12 11:40 ]
kryzysos bardzo warto dzięki. Faktycznie zawór gaszący się przyciął. Teraz muszę skręcić trochę samochodu.
kryzysos dla mnie jesteś Świętym Mikołajem. Dzięki serdeczne.OI, AHF
Komentarz
-
Komentarz