[O1] Nie odpala lub nie reaguje na dodanie gazu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Drzosz
    Drive
    • 2013
    • 67
    • Octavia III (5E3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    [O1] Nie odpala lub nie reaguje na dodanie gazu.

    kup jakąś paste polerska do lamp ( nie bede Ci pisał jaką bo bedziesz szukał tej jedynej) przepoleruj obie lampy i różnica zniknie.
  • Biały1
    Drive
    • 2012
    • 60
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #2
    [O1] Nie odpala lub nie reaguje na dodanie gazu.

    Spotkała mnie podczas jazdy tak sytuacja. Po odpaleniu samochód pracuje poprawnie. W czasie jazdy zapaliła się kontrolka ABS ASR AIR BAG EPC oraz silnika.O dziwo akumulator nie świecił się. Radio samo się wyłączyło a wycieraczki zaczęły wykonywać swoją pracę wolniej. Po chwili samochód zaczął głośnej pracować i drżeć na wciskanie gazu nie reagował. 1200 obr/min i nic więcej. Zgasiłem silnik stojąc na czerwonym i to był mój błąd. Octavia już nie odpaliła. Po zepchnięciu na parking i odpaliła na pych ale niestety po chwili znowu brak reakcji na dodawanie gazu. Auto odholowane do mechanika stoi i czeka na jutrzejszą diagnozę.
    Moja prośba do was.
    Co może być tego przyczyną i ile to może mnie kosztować?
    Czy ktoś miał taką sytuację?
    Jakie to mogą być koszty tej usterki?

    Komentarz

    • ahmed799
      RS
      • 2009
      • 6871
      • Ford

      #3
      Biały1, może wystarczy przeczyścić wszystkie główne punkty masowe i będzie oki.

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8162
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        a moze jakas "wiązka" się przetarła.....- na to by trzeba zwrócic uwage - ale pierwsze co to Vag i zobaczyć jakie są błedy
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Zamieszczone przez Biały1
          W czasie jazdy zapaliła się kontrolka ABS ASR AIR BAG EPC oraz silnika.O dziwo akumulator nie świecił się. Radio samo się wyłączyło a wycieraczki zaczęły wykonywać swoją pracę wolniej. Po chwili samochód zaczął głośnej pracować i drżeć na wciskanie gazu nie reagował. 1200 obr/min i nic więcej. Zgasiłem silnik stojąc na czerwonym i to był mój błąd. Octavia już nie odpaliła.



          Wygląda na brak ładowania, "wyjeździłeś prąd" z akumulatora, napięcie spadło poniżej 10V dlatego zapaliły się kontrolki, a alternator nie ładuje.
          Naładuj akumulator prostownikiem, odpal i sprawdź napięcie ładowania, wszystko będzie jasne.
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • sebu
            L&K
            • 2008
            • 1304
            • Octavia II (1Z3)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

            #6
            [O1]

            podczepie się pod temat,mam dokładnie identyczny problem.
            Wczoraj wrociłem do domu zaparkowałem samochód ,a dzisiaj rano całkowity brak prądu,nawet lampka żadna się nie paliła,( myślałem ,że może zostawiłem na światłach,mam problem z opadającymi zegary,gdy zegary nie działają to i nie działa sygnał włączonych świateł),Wymieniłem akumulator i pojechałem w drogę,zrobiłem około 50 kilometrów,przy tym miałem dwa postoje i musiałem zgasic silnik,po dojechaniu do celu pozostawiłem samochod na około 4 godziny,gdy wróciłem do auta nie mogłem go odpalić nawet z przewodów,dopiero z pychu odpalił.
            Miałem identyczne objawy jak Biały1, też szarpał zapalały się kontrolki,gdy obroty silnika dochodziły do 3 tyś.przestawał szarpać i gasły kontrolki,po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wróciło do normy,czyli ładowanie się poprawiło,ale było jeszcze słabe.Gdy wrociłem do domu, i octa postała na wolnych obrotach kilkanaście minut,bez włączonych świateł,po zgaszeniu mogłem już ja odpalić.Jutro zobaczę czy będę miał kontrolki i wtedy będzie wiadomo czy czasem akumulatora mi coś nie zżera.
            Jak to jest,czy ja mógłbym zamontować do siebie większy alternator :?: ( nie wiem jaki siedzi ) Obstawiam,że alternator jest do roboty.
            Czy podpięcie pod VAg-a pokazało by co jest do naprawy :?:
            Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
            jak pomogłem to daj punkcik
            sprzęgło od G 60

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              Zamieszczone przez sebu
              Jak to jest,czy ja mógłbym zamontować do siebie większy alternator :?: ( nie wiem jaki siedzi ) Obstawiam,że alternator jest do roboty.
              Dobrze myślisz z naprawą alternatora, bo wymiana na większy jest bezcelowa, skoro fabryka dała taki i przez tyle lat zapewniał poprawne ładowanie...
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Dzisiaj oddałem autko na naprawę alternatora zobaczymy co z tego wyjdzie :wink: mam nadzieję,że pomoże
                Skoda wróciła do moich rąk po naprawie alternatora,ładowanie jest zarąbiste :lol:
                W moim przypadku wszystko jest już ok :szeroki_usmiech ,winny był alternator,a dokładnie diody,dwie się spaliły i robiły zwarcie :x
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                Pracuję...