kamil92x, Znaczy stabilizatory od Audi od S3 tak. A kasa tak żeby było dobre nie najlepsze ale dobre nie mam pojecie wgl za ile można kupić takie coś :|
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Analiza logów
Zwiń
X
-
Analiza logów
Witam
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy wszystko ok czy coś jest uszkodzone bo na blacie nie świeci mi ikonki check engine ale po zalogowaniu do sterownika pokazuje mi błąd.
Log (0 - 008,010)
Log (1 - 000,003,011)
-
najprawdopodobniej logi wykonałeś już na trybie awaryjnym, nie da rady ich ocenić. musisz poprawić je.
ps. mógłbyś podać co za błąd ci pokazuje?chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
może coś z tych bedzie bo wykonywałemm 3 razy i kasowałem błąd przed wykonywaniem
Log (0 - 000,003,011,000,003,011)
a błąd to 17965 i 01039
Komentarz
-
Turbina Ci przeładowuje, i dlatego błąd 17965, drugi błąd to błąd czujnik temperatury płynu chłodzącego. Jeżeli drugi błąd skasujesz i się nie pojawia dać sobie spokój, natomiast tym przeładowaniem trzeba się zająć.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
Masz rację w jednej obudowie są dwa czujniki, tutaj jest to cudo:
Czujnik temperatury silnika Skoda Octavia I po 2000r Superb - oryginał - SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia
a tutaj z kwadratową wtyczką:
Czujnik temperatury silnika Skoda Octavia I przed 2001r kwadratowy -oryginał - SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
Log w trybie awaryjnym. Skasuj go i zrób raz jeszcze. Łapiesz go bo turbo przeładowywuje a czemu to poprosze pełen zestaw logow.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Pełen zestaw tzn?? Robie od 1500 obr. pedał do konca az odetnie, kasowałem ten błąd przed robieniem 000, 003, 011 tego ostatniego linku (i to też bylo robione w trybie awaryjnym?? inaczej mi nie wyjdzie)
to właśnie to:
Log (0 - 000,003,011,000,003,011)
kasowany przed każdą z tych 2 prób
Komentarz
-
I sza ok 2-ga w trybie awaryjnym. Przeładowanie tak jak pisałem wcześniej. poprosze
003,004,008,010,011 dynamiczne-czyli od 1500 obr do ok 4000-4200.
003, 011 Basic settings.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kryzys5554A z tych dobrych logów co wynika?? Nowe zrobie jutro.
ze turbo przeładowuje -pisałem o tym wyżej !!OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kryzys5554to akurat z błedu można się domyśleć. Ale tam miałeś przecież bloki od wtrysku 000 i 003 przepływka, 011 akurat turbo
000 to nie tylko wtrysk :P Ale skoro wszystko wiesz to po co pytasz ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Komentarz