Zamieszczone przez Black_Dev
[O1] 1.8T AGU, klekot - panewki, łancuch, przytkany smok
Zwiń
X
-
[O1] 1.8T AGU, klekot - panewki, łancuch, przytkany smok
Witam wszystkich,
na wstepie NAJLEPSZEGO w Nowym 2013 Roku.
Dam Wam zagadke.
Zaniepokoił mnie "klekot" z mojego 1.8T AGU.
Nie wiem co to moze byc, obstawiam: panewki, łańcuch, przytkany smok, moze pompa olejowa. Sam nie wiem.
Slychac to na biegu jałowym jak i podczas przyspieszania, przy jezdzie ze stala predkoscia nie ma tego "klekotu"
ponizej link do filmu, gdzie dokladnie slychac, oco mi chodzi.
Najlepszy moment od 00:08 - 00:13 s. filmu.
Co Wy o tym myslicie? A moze szukam dziury w calym?
Dzwiek najbardziej slyszalny gdzies w okolicach miedzy turbo a obudowa rozrzadu.
Przy rozrządzie nie zmieniłem łańcucha ani jego napinacza, oleju autko nie bierze, spadku mocy czy cos w tym style tez nie ma. Wszystko działa poprawnie.
O1 z 1.8T AGU na K03-052 = 242KM i 333Nm
-
-
Zamieszczone przez artek_bartekNa zimnym i rozgrzanym silniku jest tak samo?
Kontrolki od oleju albo check engine sie nie swieca. Podlacze jeszcze pod komp zobaczymy czy cos pokaże, ale raczej obstawiam ten łańcuch.O1 z 1.8T AGU na K03-052 = 242KM i 333Nm
Komentarz
-
-
na 90 % to napinacz łańcuszka ale nie oznacza że jest zły- ja załozyłem nowy oryginalny u siebie a ten dzwiek jak był tak jest.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
German81 wymieniłem oczywiscie komplet + nowy rozrząd bo skoro ściągnałem pasek...Niestety u mnie to nie pomogło-1500zł w plecy. Na pocieszenie zostaje fakt ze mam teraz nowe części.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
ja mam załozony ten napinacz z allegro za 800 pln i juz mam przejechane 30 tys. i zadnych problemów . sprawdz jeszcze szklanki bo moze one hałasuja po nagrzaniu sie silnika jak olej jest rzadszy przynajmniej u mnie tak było .sprawdzajac wedłu instrukcji serwisowej był ok ,po wmianie jest cisza .fak faktem komplet 20 szklanek to 600-650 pln .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81ja mam załozony ten napinacz z allegro za 800 pln i juz mam przejechane 30 tys. i zadnych problemów . sprawdz jeszcze szklanki bo moze one hałasuja po nagrzaniu sie silnika jak olej jest rzadszy przynajmniej u mnie tak było .sprawdzajac wedłu instrukcji serwisowej był ok ,po wmianie jest cisza .fak faktem komplet 20 szklanek to 600-650 pln .OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
No i tak Panowie, pojezdzilem, posłuchałem.
a razem ze mną 3 niezależnych mechaników, którzy już nie jeden 1.8T robili.
Diagnoza każdego z nich, bez moich podpowiedzi (mowilem tylko ze mi cos stuka i klekocze) - PANEWKI !!!
Jednym słowem troche chu...owo, bo kaska przeznaczona na wtryski i wydech popłynie w remont głowicy :/.
No ale cóż, zeby motorek dalej żył, trzeba to jak najszybciej zrobić a póki co jezdze jak emeryt - do 3tys obr.. A wszystko to na 99% sprawka zatkanego smoka - rezultat = brak oleju, panewki baj baj, opiłki, a na koncu pewnie i turbo by bylo, jakby tlok bokiem nie wyszedl wczesniej. No a NOWEJ K03s chyba troche szkoda :/
Tak czy siak - remont w nast. tygodniu, nie ma na co czekac :/O1 z 1.8T AGU na K03-052 = 242KM i 333Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtekoNo i tak Panowie, pojezdzilem, posłuchałem.
a razem ze mną 3 niezależnych mechaników, którzy już nie jeden 1.8T robili.
Diagnoza każdego z nich, bez moich podpowiedzi (mowilem tylko ze mi cos stuka i klekocze) - PANEWKI !!!
Jednym słowem troche chu...owo, bo kaska przeznaczona na wtryski i wydech popłynie w remont głowicy :/.
No ale cóż, zeby motorek dalej żył, trzeba to jak najszybciej zrobić a póki co jezdze jak emeryt - do 3tys obr.. A wszystko to na 99% sprawka zatkanego smoka - rezultat = brak oleju, panewki baj baj, opiłki, a na koncu pewnie i turbo by bylo, jakby tlok bokiem nie wyszedl wczesniej. No a NOWEJ K03s chyba troche szkoda :/
Tak czy siak - remont w nast. tygodniu, nie ma na co czekac :/OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtekoAle co mi po wymianie samych panewek jak pewnie opiłki poszły wyżej?
Szlif niemal konieczny! No ale dopóki nie zdejmie sie miski, nie bede wiedział.
Jak robić - to porządnie a nie czekać jak po 10 tys znowu sie panewki odezwa :/
Porządnie to zakuj silnik :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, ZWRACAM HONOR,
dzisiaj pare godzin i po krzyku! Okazało się ze do wymiany tylko panewki korbowodowe i pompa olejowa. Do tego przeczyszczony smok i miska a do niej MOTUL 5W40 i filtry KNECHT.
Pare stówek mniej w kieszeni to fakt, ale jak reka odjal !!!O1 z 1.8T AGU na K03-052 = 242KM i 333Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtekorOBERTO795, ZWRACAM HONOR,
dzisiaj pare godzin i po krzyku! Okazało się ze do wymiany tylko panewki korbowodowe i pompa olejowa. Do tego przeczyszczony smok i miska a do niej MOTUL 5W40 i filtry KNECHT.
Pare stówek mniej w kieszeni to fakt, ale jak reka odjal !!!OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz