[O1] szarpie na 1500 i 1800 obr jak wolno gazu dodaje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slavoop
    Classic
    • 2012
    • 6

    [O1] szarpie na 1500 i 1800 obr jak wolno gazu dodaje

    Jeśli nie wszyscy trafili, to zapraszam do dopisywania się do listy na kalendarz OCP na przyszły rok, bo coś krótka ta lista
    slavoop
  • maxym79
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    [O1] szarpie na 1500 i 1800 obr jak wolno gazu dodaje

    Witam w zeszłym tygodniu wymieniałem silnik, ponieważ pękł mi wał. po wymianie jak wolniutko dodaje gazu to szarpie mi na 1500obr i około 1800obr.Jak daje tak normalnie gaz to jest ok nie szarpie ale jak jadę za kimś i obroty są j/w to zaczyna szarpać.co to może być??

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Oktany czy cetany napędzają Twój silnik ?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • maxym79
        Classic
        • 2011
        • 11

        #4
        1.9 tdi

        [ Dodano: Wto 22 Sty, 13 15:36 ]
        dzisiaj jeszcze zauważyłem że jak chodzi na ssaniu z pół minuty to 5 razy spada z obrotów i pózniej jest ok. o co z tym autem chodzi?????

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          ECU zostało to samo, czy zmieniłeś razem z silnikiem?

          I jeszcze jedno, może dość idiotyczne na pierwszy rzut oka pytanie, czy może radio zmieniałeś/podłączałeś inaczej :?:
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • maxym79
            Classic
            • 2011
            • 11

            #6
            ECU nie zmieniałem ponieważ nie było potrzeby. Ja pompowtryski i całą górę zostawiłem z tamtego silnika.I nie zmieniałem radia.

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Moim zdaniem wina leży po stronie pompek. Chyba, że przekładałeś głowicę razem z nimi, ale o tym nie piszesz. Przydałoby się również zerknąć w parametry...
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • maxym79
                Classic
                • 2011
                • 11

                #8
                pompowtryski zostawiłem moje . po ustawieniu pompek wszystko grało jakieś 2 dni potem to się zaczeło dziać. może to czujnik temperatury bo na ssaniu też pare razy spada z obrotów.

                [ Dodano: Nie 10 Lut, 13 12:36 ]
                wyjechałem wczoraj od znajomego elektro mechanika i faktycznie to są pompki i uszczelniacze .muszę szykować się na regenerację .A może znacie jakieś namiary gzie dobrze regenerują i w miare tanio.???

                Komentarz

                Pracuję...