W sumie można ...jakoś obecne modele Seata mnie jakoś głebiej nie interesują. Masz pewnie rację Tony065 choc w sumie mało tego jeździ zeby porównywać ...dawniej Leon był Hatchbackiem Toledo i stąd to moje pytanie ... w sumie wtedy był złoty okres dla SEATA , normalna stylistyka auta mogły sie podobać a potem jakies gów.. które w sumie panuje do dzisiaj ( Dziwne Toledo , Altea, Altea XL ) ...
Słabe ogrzewanie.
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Termostat panie kolego. Po odpaleniu jak autko będzie zimne sprawdź węże dolny i górny od chłodnicy jak oba się będą grzały od początku to masz cały obieg puszczony i to wina termostatu
[ Dodano: Wto 22 Sty, 13 18:12 ]
sprawdź jeszcze poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym czy jest w normieINTERNAZIONALE
Komentarz
-
-
kolegów z silnikami benzynowymi uprasza się o nierozprzestrzenianie plotek i pomówień. :P 8)
diesel, w odróżnieniu od silników z zapłonem iskrowym energię paliwa zużywa głównie na pchanie samochodu, a nie trucie planety (temperatura spalin) i gotowanie płynu w układzie chłodzenia.
kiedy w tym roku zawitała do nas zima sam sprawdzałem swojego BXE bo za zimno w aucie było. Wnioski: przejazd 15km w cyklu miejskim, w trybie ekonomicznym, płyn nie osiągnął temperatury 65 st.C (w czasie całej próby temperatura powrotu płynu z chłodnicy -4 st.C). Po zatrzymaniu się na podziemnym parkingu, ustawiłem obroty pracującego silnika na poziomie 2400rpm i obserwowałem, co dalej będzie się działo z temperaturami silnika i powrotu płynu z chłodnicy. Otóż termostat zaczął się otwierać dopiero przy temperaturze płynu w silniku na poziomie 80 st.C, a pełen przepływ (kiedy to temp. wyjścia z chłodnicy i temp. płynu w silniku się bardzo szybko zrównały) osiągnięty został w okolicach 87-89 st.C.
Termostat mam sprawny, zasłanianie chłodnicy nic nie da, a jak chcę zagrzać sobie szybciej auto, wypadam poorać trochę w świeżym śniegu - 3-5 minut deptania silnika na dwójce pod 3000rpm i wszystkim w aucie jest gorąco! ;-)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregkolegów z silnikami benzynowymi uprasza się o nierozprzestrzenianie plotek i pomówień. :P 8)
diesel, w odróżnieniu od silników z zapłonem iskrowym energię paliwa zużywa głównie na pchanie samochodu, a nie trucie planety (temperatura spalin) i gotowanie płynu w układzie chłodzenia.
kiedy w tym roku zawitała do nas zima sam sprawdzałem swojego BXE bo za zimno w aucie było. Wnioski: przejazd 15km w cyklu miejskim, w trybie ekonomicznym, płyn nie osiągnął temperatury 65 st.C (w czasie całej próby temperatura powrotu płynu z chłodnicy -4 st.C). Po zatrzymaniu się na podziemnym parkingu, ustawiłem obroty pracującego silnika na poziomie 2400rpm i obserwowałem, co dalej będzie się działo z temperaturami silnika i powrotu płynu z chłodnicy. Otóż termostat zaczął się otwierać dopiero przy temperaturze płynu w silniku na poziomie 80 st.C, a pełen przepływ (kiedy to temp. wyjścia z chłodnicy i temp. płynu w silniku się bardzo szybko zrównały) osiągnięty został w okolicach 87-89 st.C.
Termostat mam sprawny, zasłanianie chłodnicy nic nie da, a jak chcę zagrzać sobie szybciej auto, wypadam poorać trochę w świeżym śniegu - 3-5 minut deptania silnika na dwójce pod 3000rpm i wszystkim w aucie jest gorąco! ;-)
to byl jeden z powodów wysiadki z diesla na poczet benzyny ....... jeszcze jak ja jezdzilem to jak kolega pisze , troche na wyzszych obrotach si epojezdzilo i bylo w miare ok , niestety wiekszosc km w tygodniu robila zona i codziennie narzekal n a to ze zimno ,
w benzynce zapomnialem o problemie , a wlasciciwie "przypadłości "
wiec albo trzeb asie cieplej ubierac , albo wyżej kręcićjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123potwierdzam
to byl jeden z powodów wysiadki z diesla na poczet benzyny ....... jeszcze jak ja jezdzilem to jak kolega pisze , troche na wyzszych obrotach si epojezdzilo i bylo w miare ok , niestety wiekszosc km w tygodniu robila zona i codziennie narzekal n a to ze zimno ,
w benzynce zapomnialem o problemie , a wlasciciwie "przypadłości "
wiec albo trzeb asie cieplej ubierac , albo wyżej kręcić
Z tego też powodu na gwałtu rety wdrażam w swojej Czarnej plan instalacji ciepełka na przednich fotelach i czuję, że będzie to najprzyjemniej wydane 600 złotych w ostatnim czasie. ;-)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
podgrzewanei siedzeń moja skoda TDI miala zainstalowane w pierwszej kolejnosci !! zaraz po zakupie
bardzo fajna rzeczale mimo tego zimniej bylo niz w benzynce
do RSa maty tez już leżą , tylko czasu brak na zamontowanie .... ale po ostatnim tygodniu mrozów zonka zaczyna marudzic ...ze w tyłek zimno więc sie pewnei niedługo doczekajest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz