W sumie można ...jakoś obecne modele Seata mnie jakoś głebiej nie interesują. Masz pewnie rację Tony065 choc w sumie mało tego jeździ zeby porównywać ...dawniej Leon był Hatchbackiem Toledo i stąd to moje pytanie ... w sumie wtedy był złoty okres dla SEATA , normalna stylistyka auta mogły sie podobać a potem jakies gów.. które w sumie panuje do dzisiaj ( Dziwne Toledo , Altea, Altea XL ) ...
Słabe ogrzewanie.
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Termostat panie kolego. Po odpaleniu jak autko będzie zimne sprawdź węże dolny i górny od chłodnicy jak oba się będą grzały od początku to masz cały obieg puszczony i to wina termostatu
[ Dodano: Wto 22 Sty, 13 18:12 ]
sprawdź jeszcze poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym czy jest w normieINTERNAZIONALE
Komentarz
-
-
kolegów z silnikami benzynowymi uprasza się o nierozprzestrzenianie plotek i pomówień. :P 8)
diesel, w odróżnieniu od silników z zapłonem iskrowym energię paliwa zużywa głównie na pchanie samochodu, a nie trucie planety (temperatura spalin) i gotowanie płynu w układzie chłodzenia.
kiedy w tym roku zawitała do nas zima sam sprawdzałem swojego BXE bo za zimno w aucie było. Wnioski: przejazd 15km w cyklu miejskim, w trybie ekonomicznym, płyn nie osiągnął temperatury 65 st.C (w czasie całej próby temperatura powrotu płynu z chłodnicy -4 st.C). Po zatrzymaniu się na podziemnym parkingu, ustawiłem obroty pracującego silnika na poziomie 2400rpm i obserwowałem, co dalej będzie się działo z temperaturami silnika i powrotu płynu z chłodnicy. Otóż termostat zaczął się otwierać dopiero przy temperaturze płynu w silniku na poziomie 80 st.C, a pełen przepływ (kiedy to temp. wyjścia z chłodnicy i temp. płynu w silniku się bardzo szybko zrównały) osiągnięty został w okolicach 87-89 st.C.
Termostat mam sprawny, zasłanianie chłodnicy nic nie da, a jak chcę zagrzać sobie szybciej auto, wypadam poorać trochę w świeżym śniegu - 3-5 minut deptania silnika na dwójce pod 3000rpm i wszystkim w aucie jest gorąco! ;-)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
potwierdzamZamieszczone przez robregkolegów z silnikami benzynowymi uprasza się o nierozprzestrzenianie plotek i pomówień. :P 8)
diesel, w odróżnieniu od silników z zapłonem iskrowym energię paliwa zużywa głównie na pchanie samochodu, a nie trucie planety (temperatura spalin) i gotowanie płynu w układzie chłodzenia.
kiedy w tym roku zawitała do nas zima sam sprawdzałem swojego BXE bo za zimno w aucie było. Wnioski: przejazd 15km w cyklu miejskim, w trybie ekonomicznym, płyn nie osiągnął temperatury 65 st.C (w czasie całej próby temperatura powrotu płynu z chłodnicy -4 st.C). Po zatrzymaniu się na podziemnym parkingu, ustawiłem obroty pracującego silnika na poziomie 2400rpm i obserwowałem, co dalej będzie się działo z temperaturami silnika i powrotu płynu z chłodnicy. Otóż termostat zaczął się otwierać dopiero przy temperaturze płynu w silniku na poziomie 80 st.C, a pełen przepływ (kiedy to temp. wyjścia z chłodnicy i temp. płynu w silniku się bardzo szybko zrównały) osiągnięty został w okolicach 87-89 st.C.
Termostat mam sprawny, zasłanianie chłodnicy nic nie da, a jak chcę zagrzać sobie szybciej auto, wypadam poorać trochę w świeżym śniegu - 3-5 minut deptania silnika na dwójce pod 3000rpm i wszystkim w aucie jest gorąco! ;-)
to byl jeden z powodów wysiadki z diesla na poczet benzyny ....... jeszcze jak ja jezdzilem to jak kolega pisze , troche na wyzszych obrotach si epojezdzilo i bylo w miare ok , niestety wiekszosc km w tygodniu robila zona i codziennie narzekal n a to ze zimno ,
w benzynce zapomnialem o problemie , a wlasciciwie "przypadłości "
wiec albo trzeb asie cieplej ubierac , albo wyżej kręcić
jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
ja przetestowałem trzecią możliwość, zaobserwowaną u znajomego w popierdółce zwanej Mazda 2. Niezależnie od brzydoty wspomnianego auta, Mazda znajomego ma jedną wspaniałą rzecz - podgrzewane fotele przednie. Przy temp. -5 st.C na dworzu zauważyłem, że o wiele więcej dla mojego komfrotu cieplnego dało włączenie grzania siedzonek niż dmuchawa. Ciepło od pleców poczułem po 15 sekundach od włączenia zapłonu, zaś nawiew, jak był zimny na starcie tak zimnym wiał dalej.Zamieszczone przez andru123potwierdzam
to byl jeden z powodów wysiadki z diesla na poczet benzyny ....... jeszcze jak ja jezdzilem to jak kolega pisze , troche na wyzszych obrotach si epojezdzilo i bylo w miare ok , niestety wiekszosc km w tygodniu robila zona i codziennie narzekal n a to ze zimno ,
w benzynce zapomnialem o problemie , a wlasciciwie "przypadłości "
wiec albo trzeb asie cieplej ubierac , albo wyżej kręcić
Z tego też powodu na gwałtu rety wdrażam w swojej Czarnej plan instalacji ciepełka na przednich fotelach i czuję, że będzie to najprzyjemniej wydane 600 złotych w ostatnim czasie. ;-)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
podgrzewanei siedzeń moja skoda TDI miala zainstalowane w pierwszej kolejnosci !! zaraz po zakupie
bardzo fajna rzecz
ale mimo tego zimniej bylo niz w benzynce
do RSa maty tez już leżą , tylko czasu brak na zamontowanie .... ale po ostatnim tygodniu mrozów zonka zaczyna marudzic ...ze w tyłek zimno więc sie pewnei niedługo doczeka
jest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz