mrfazi, jak upolujesz to poproszę info na pw
Airbag nieaktywny
Zwiń
X
-
Airbag nieaktywny
Hej, po uruchomieniu silnika, i włączeniu się wszystkich kontrolek, ta informująca o problemie z poduszką powietrzną zostaje włączona. Co oznacza de facto , że jeżdze z nieaktywnymi poduszkami. Przyczyny tego sie nie domyslam, ale stalo sie to juz drugi raz , i w obu przypadkach w nocy byl znaczny mroz. Poprzednim razem pomoglo podlaczenie do komputera i skasowanie bledu. Jednak tym razem i to zawiodlo, co to moze byc?
Jak temu zaradzic i ile mnie to moze kosztowac?
Pozdrawiamcierpliwości, nie jestem mechanikiem!
-
-
Tak jak napisał kolega spacewalker, podłączyć komputer, odczytać błąd i zająć się tą poduszką, która go generuje. Nie szukać w ciemno bo to nic nie pomoże i tak trzeba kompa podłączyć chociażby po to aby błąd skasować.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigciało, czestą przyczyną wyświetlania komunikatu o niesprawności systemu poduszek są kostki połączeniowe do bocznych poduch, znajdujące się pod fotelami przednimi. Sprawdz je i ewentualnie popsikaj sprayem do połączeń elektrycznych.
A do kolegi ciało rada: komputery zainstalowane w Twoim aucie (a jest ich kilkanaście, by było im łatwiej) nie po to odnotowują skrupulatnie różnorakie kody błędów, aby je na łapu capu, na debila, bez chwili refleksji kasować. Kod błędu to skutek choroby, a nie jej przyczyna. Komputer sie stara, zapamiętuje dla potomności co w jego opinii go boli, a Ty jedyne co z tym robisz, to wyrzucasz to do kosza, a potem się obcych pytasz, co Twojemu komputerowi dolega.