[O1] podcisnienie octavia 1 asv

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JanuszD
    Drive
    • 2012
    • 74

    [O1] podcisnienie octavia 1 asv

    A po ktorej stronie ten 126p ma wydech ??


    Patrzac na problemy do dzis z gazem w O2FL, to cale szczescie ze tego wynalazku tam nie montuja bo bylby kolejny problem po tylnym zawieszeniu, ktore jednym dudni, a innym nie :diabelski_usmiech
  • broda1920
    Drive
    • 2010
    • 69

    #2
    [O1] podcisnienie octavia 1 asv

    witam panowie otóż poprzegladałem wiele postów i coś sie dowiedziałem ale niewszystko a chodzi oto oczywiscie tryb awaryjny i tak sprawdzam , załatwiłem manometr -1bar , podłaczenie bezposrednio do vacum pokazuje -1bar czyli ok, to biore sie dali , podłanczam pod przewód odłączony od turbiny i -0,7 i chyba jest cos nietak powinno być tez -1bar? to juz niewiem prosze o rady, mijam przewód od turbiny i bezposrednio do n75 i tez -0,7 bar i wskaznik drga!czyli gdzies łapie powietrze chyba?i tak dalej i na końcu podłanczam pod kruciec do przewodu VACUM SERWO do małego krucca po srodku i tam -0,7 i skacze ciś.a sam vacum stabilnie -1.0 bara a i po dodaniu gazu spada gdzies do -0,6 -0,5 bara i wskakuje do -0,7 ia dodam ze z vacum jest stabilnie prosiłbym o rady, moze ten zaworek zwrotny miedzy vacum a serwo cos szwankuje ?

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      A nie prościej vag-iem ?
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        broda1920, z podcisniem jest wszystko ok tak ma sie to wszystko zachowywac .jak juz masz wakumometr to sprawdz czy jakiej wartosci geometria dochodzi do zderzaka powino to byc ok -0,55 bar .ale jeszcze lepiej jak zrobisz logi i sprawdzisz błedy bo jesli masz problem z trybem awaryjnym to napewno nie jest on spowodowany przez te rzeczy które sprawdziłes .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • broda1920
          Drive
          • 2010
          • 69

          #5
          german81, .jak juz masz wakumometr to sprawdz czy jakiej wartosci geometria dochodzi do zderzaka powino to byc ok -0,55 bar . ?niebardzo rozumie? dodam turbina po regeneracji prawie rok wszystko smigał i cos znów nietak , 1,2,3 bieg jak zchodzi z obrotów to słychać takie jakby obcieranie szuranie mam jeszcze gwarancje ale chciałbym sam dojsc do tego

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            przepraszam miało byc .jak juz masz wakumometr to sprawdz czy i przy jakiej wartosci geometria dochodzi do zderzaka powino to byc ok -0,55 bar . tu masz linka do strony dzie jest to ładnie opisane http://www.turbospec.pl/index.php/ustawienie-vnt.html . i tak jak jest napisane wczesniej potrzebne sa logi zeby cos wiecej powiedziec .ale najprawdopodobniej zacina sie geometria .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • broda1920
              Drive
              • 2010
              • 69

              #7
              german81, ok cos popodłanczam ja jeszcze recznie spr. geometrie sciagajac zawleczke itd a te logi nieszczesne to laptopa mam win 7 64 bit i nieumie poradzic temu niechce odpalic a POLSKI VAG to nic ciekawego niepokaze

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Zamieszczone przez broda1920
                laptopa mam win 7 64 bit
                virtualny system pomoże.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • broda1920
                  Drive
                  • 2010
                  • 69

                  #9
                  i dalej walcze z podcisnieniem gdzie dalej mam -0,7 bar , -1,0 do -0,8 bar jest ponoc ok choc jestem po czyszczeniu turbiny, wymianie zaworka n75 nowy , przewody szczelne, vacum -1,0 bar i mechanik doszedł do wniosku ze serwo puszcze i do wymiany choc niesłychac zadnego syczenia powietrza choc chyba tam powinno zasysac ale sie moge mylic, sciogłem przewód vacum--serwo od str serwa i ładnie zasysa , moze ktos cos dopowie , moze sie da jakoś spr. serwo jakims zegarem przykładając do wyjscia no niewiem

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Logi logi logi.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • broda1920
                      Drive
                      • 2010
                      • 69

                      #11
                      rOBERTO795 jestem siemianowic, jestes cos w stanie z logami pomoc?,zeby je fachowo zrobic, odczytac za jakies piwko ;-)oczywiscie

                      Komentarz

                      • Dareckif
                        Drive
                        • 2008
                        • 93

                        #12
                        Kolego a sprawdzałeś czy króciec na vacupompie nie jest luźny. Ja tak miałem i niby było podciśnienie ale mało stabilne, po uszczelnieniu jest ok.

                        Komentarz

                        • broda1920
                          Drive
                          • 2010
                          • 69

                          #13
                          tak tak tam jest ok jak spoko i -1,0 bar stabilnie

                          Komentarz

                          • Krzych
                            Rider
                            • 2005
                            • 671

                            #14
                            Może dziurawy EGR lub zaworek zwrotny.
                            Jeśli opanujesz, to zapraszam do Katowic.
                            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                            www.chiptuning.katowice.pl
                            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                            Komentarz

                            • broda1920
                              Drive
                              • 2010
                              • 69

                              #15
                              Może dziurawy EGR lub zaworek zwrotny ?-----tz ,dziurawy Egr ?mam zaslepiony niewiem czy oto chodzi

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Zamieszczone przez broda1920
                                mam zaslepiony niewiem czy oto chodzi
                                zaślepiony przelot blachą czy wężyk z gruszki?
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • broda1920
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 69

                                  #17
                                  tylko przelot z kolektora.blacha, a z zaworka przewod podpiety do EGR

                                  [ Dodano: Wto 12 Mar, 13 22:17 ]
                                  a podpowiedzcie mi bo dziś wpiołem zegar w kruciec miedzy VACUM a SERWO i pokazywało -0,7 bar na zapalonym silniku, a gdy wyłączyłem silnik momentalnie podcisnienia spadło do zera , ----tak ma być czy powinno czymać , czepiam sie tego serwo bo ponoć one jest nietegens

                                  [ Dodano: Sro 20 Mar, 13 09:53 ]
                                  i znalazłem jakiegos magika , ponoć dobry w te klocki, wykluczył vacum, przewody , turbo zaworki nawet podmienione, coś daje na zaworek sygnał ze zamiast 2 max 2,1 bary i upuszczać powietrze a ma 2,5 bara i czymie cały czas i przesto auto wpada w tryb awaryjny i zawala geometrie, stwierdził ze jeszcze musi przegladnąć instalacje tz plus daje na zaworek i jakie volta podaje, minusowy sprawdzić , i komputer sprawdzić, mogło tam sie coś porobić , od nowosci nieruszane , jest to pod podszybiem i mogło juz sie coś z stykami porobić ma dzwonic takze czekam na info od niego a i katalizator wycina odrazu napewno to tez zawala geometrie przy tym przebiegu

                                  [ Dodano: Pią 22 Mar, 13 06:58 ]
                                  i faktycznie pare przewodow w podszybiu czeba bylo lutowac ,teraz zaworek dostaje odpowiedni prad tz 12--3v a nie jak bylo dotad 12 stale, i pytanie kolejne apropo tego podcisnienia nieszczesnego, mierze na krućcu tj vacum---serwo i jest niecale -0,7 bara oczywiscie WOLNE Obroty 900, po przegazowaniu i tak gdzieś 2 tys obr pokazuje -8,0 bar troszke po wyzej jest to dobrze czy jak?bo juz niewiem ,gostek od regeneracju turbin mowi ze serwo do wymiany i temu jest takie male podcisnienia mierzac na krućcu przy tych wolnych obrotach bez dodawania gazu

                                  Komentarz

                                  Pracuję...