[O1] BRAK MOCY !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arknaw
    Classic
    • 2013
    • 2

    [O1] BRAK MOCY !!!

    pablokinah, Coś mało jeździsz 50tyś przez 3 lata;o u mnie co prawda jeździ się można powiedzieć dzień w dzień do roboty,nawet jakieś drobne wyjady 5-10 km ale zawsze coś sie znajdzie że trzeba pojechać;p nawet do sklepu 1,5 km nie chce mi się chodzić :diabelski_usmiech
  • jackovski
    Classic
    • 2012
    • 5

    #2
    [O1] BRAK MOCY !!!

    Witam Wszystkich . Jestem właścicielem Skody Octavi I z 2002r,. kombi , TDI , 81KW - ostatnio zauważyłem że auto nie ma "odejścia" przy przyspieszaniu , deptam w podłoge a tu auto prawie nie reaguje , dodam że silinik na biegu jałowym pracuję równo i nie słyszałem jakiś innych odgłosów (świsty , zgrzyty) -podejrzewam, że może to być wina turbiny , ale nie jestem pewny. proszę o pomoc i ewentualne sposoby na rozwąizanie tego problemu

    Komentarz

    • maksiu
      RS
      • 2011
      • 11466

      #3
      Ja miałem podobny przypadek (ten sam silnik ASV w O1) - najprawdopodobniej w moim przypadku przymarznęła grucha od turbiny. Auto po rozgrzaniu działało bez zarzutu. Przede wszystkim jak przyspieszałem to nie słyszałem świstu turbiny i autko było strasznie mułowate.
      Inną możliwością jest notlauf (tryb awaryjny turbiny - mnóstwo informacji w tym forum na ten temat).
      W pierwszym przypadku podpięcie pod komputer nic mi nie wykazało a w drugim były stosowne błędy.
      Nie piszesz nic o przebiegu autka - to też dosyć istotna informacja.
      Paweł

      Komentarz

      • jackovski
        Classic
        • 2012
        • 5

        #4
        Witam - autko ma przebieg 174 000 , nie wpinałem go jeszcze pod komputer , tak więc nie wiem co tam mi powiedzą , podejrzewam że to coś z turbiną będzie , tylko nie wiem co ??? - spróbuje go jeszcze "przebutować " na drodzę , może pomoże ?!

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Zacznij od podpiecia komputera i odczytania błedów.

          - zapieczone kierownice VTG w sprezarce - najbardziej prawdopodobne
          - niedomagajaca gruszka sztangi VTG

          Pozdrawiam
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          Pracuję...