Witam.
Mam problem z mocą tzn idzie tylko 120 km/h i do 3500 obr/min. Wcześniej z dołu się zbiera ale później jakby lekkie szarpniecie tak koło 80-100 km/h i chyba coś turbo odłącza co może być przyczyną czy to koniec turbiny czy może coś innego . Silnik 1,9 TDI ASV. Jak zgaszę silnik i zapale ponownie to przy ruszaniu jest ok ale później to samo.
Ja mam takie same objawy, tzn 120km/h i więc nie da rady, dziś zabieram się za czyszczenie zaworu N75 i mam nadziejże, że pomoże. Jeżeli masz wersje 110 konną to mogą tez być zapieczone łopatki. Żeby sprawdzić przepływomierz, odłącz go i przegoń samochód. Jeżeli dalej tak samo tzn że przepływomierz ok.
U mnie niestety turbinka do czyszczenia jak się okazało ale z drugiej strony, będzie hulało aż miło :P zawór n75 działa prawidłowo, przewody szczelne, przepływomierz też ok :P
Witam.
Mam problem z mocą tzn idzie tylko 120 km/h i do 3500 obr/min. Wcześniej z dołu się zbiera ale później jakby lekkie szarpniecie tak koło 80-100 km/h i chyba coś turbo odłącza co może być przyczyną czy to koniec turbiny czy może coś innego . Silnik 1,9 TDI ASV. Jak zgaszę silnik i zapale ponownie to przy ruszaniu jest ok ale później to samo.
Okazało się, że były zapieczone łopatki turbiny. Teraz tylko zostało do zrobienia coś takiego że jak jest zimny silnik to około 2500 obr/min jakby coś otrze sie o coś z przodu i troche szarpnie trwa to około 1,5-2 sek. jest to w komorze silnika z lewej strony patrząc od kierowcy. Jak silnik jest rozgrzany to jest ok. Od czego zacząć sprawdzanie ? Na kompie nic nie pokazuje.
Tez tak miałem wyszyscilem turbo nowy zawód n75 i dalej a jak sie okazało to szyna przy turbo była złe ustawiona i dawała za. 2,5 bara już ustawiona i śmiga
Komentarz