jak sie nagrzeje to nie odpala. Octavia 110

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maro1
    Classic
    • 2015
    • 4

    jak sie nagrzeje to nie odpala. Octavia 110

    Zamieszczone przez crom.de
    Rozumiem, że Twoim zdaniem Alonzo_ wymyśla jakieś bzdury w tym temacie? Problem łańcuchów wytrzymujących 30 tyś nie istnieje, a jest jedynie wymyślony przez AutoBilda który jest ostatnią gazetą piszącą negatywnie o VW?
    Problem nie jest wymyślony. Wymyślona jest skala problemu. Vag sprzedaje najwięcej silników w europie i tyle. Więc jezeli jeden na 1000 albo i 1 na 10000 jest wadliwy to robi się problem mocno medialny. Żeby już się nie czepiać Kii (nic do niej nie mam) to powiedzmy gdyby silniki 1 na 10000 Alfy Romeo miały poważną wadę to pies z kulawą nogą by o tym nie napisał bo by to było parę sztuk w Europie...
  • wlk3@o2.pl
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    jak sie nagrzeje to nie odpala. Octavia 110

    Witam
    Mam mały problem z moja skoda .Silnik to 1,9 tdi 110 KM. A dokładnie chodzi o pompę wtryskowa. kiedyś było tak ze jak była zimna to odpalała bez problemu, a jak sie nagrzała to mogłem kręcić i kręcić i nic z tego. Byłem z tym u mechanika i powiedzal ze cos z pompa wtryskowa ale nie pamietAM co dokladnie i zrobil mi to najtanszym kosztem jakim mozna byl tylko zrobic i wstawil jakis przekaznik ktory niby oszukiwal czujnik temperatury i za kazdy razem niby odpalal na ssaniu i bylo tak dobrze przez rok teraz niestety juz praktycznie wgl nie odpala , jak odpali to gasnie ale nieraz chodzic jeszcze normalnie. Mechanik powiedzial mi ze teraz juz tylko albo regerenacja pompy albo wymiana i tak sie sklada ze mam skas taka pompe w domu tylko ze od 90 KM z silnika ALH i teraz moje pyt czy jak załoze tą pompe to nie strace na mocy albo czy wgl bd działac ? Bo slyszalem że te silniki rożnia się tylko wtryskami i jakimiś innymi szczegółami a pompy sa te same
    Prosze o pomoc bo zakup drugiej pomy niepotrebnie to nie jest mały wydatek
    z góry dzieki za pomoc

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      [email protected], według mnie pompa jest taka sama ,tylko jak piszesz , różnice to wtryski i sterownik ECU, najlepiej to sprawdź i porównaj numery na pompach, gorzej będzie jak wymienisz pompę i dalej będzie to samo a świadczyć to będzie o konieczności poprawy mapy startowej

      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • wlk3@o2.pl
        Classic
        • 2013
        • 5

        #4
        Patrzylem dzis jeszcze na kostki to sa takie sama i mają tyle samo pinow ale nie wiem czy to coz zmienia. Czyli jak włoze ta druga pompe to jest prawdopodobienistwo ze nie bedzie działac tak jak powinno albo w ogole tak?

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #5
          [email protected], być może zmiana pompy coś pomoże, ale najlepiej zrób logi i popraw mapę startową. stare VP tak już mają
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • Murmon
            Classic
            • 2013
            • 3

            #6
            Koledzy dobrze Ci radzą, bo możesz niepotrzebnie wymienić pompę a to nie jest mały wydatek.
            Sklep gastronomiczny E-Gastronomiczne

            Komentarz

            • wlk3@o2.pl
              Classic
              • 2013
              • 5

              #7
              No byc moze i tak tylko gdzie ja takie coś mogę zrobić ..? hmm będę musiał się popytać kto u mnie w okolicy cos takiego robi a możecie mi tak mniej więcej powiedzieć ile takie coś kosztuje ? bo jeśli chodzi o wymianę pompy to druga mam ale od alh i 90 KM a gadałem z ojcem co się zna trochę na mechanice bo mi zawsze rozrząd robi i mówił ze pompę podmienił mi by bez problemu tylko ze będę musiał się do niego dostać ale to nie jest akurat problem ale to o czym mówicie tez warto było by sprawdzić i ewentualnie poprawić

              Komentarz

              • Tony065
                RS
                • 2009
                • 2487
                • Octavia I (1U2)
                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                #8
                [email protected], pompy są te same. zmianę mapy startowej polecam zrobić u jakiegoś tunera, a nie "w najbliższej okolicy". koszt niewielki i masz pewność. z jakiego jesteś województwa, to podpowiemy do kogo warto jechać.
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Chłopaki dajcie spokój z tą pompą i mapą - trzeba zacząć od prostych rzeczy. Sprawdziłeś czujnik temperatury? Zagrzej auto i zrób log statyczny grupy 007 bodajże. Masz w ECU jakieś błędy? a co do mapy w starych VP to raczej kwestia jest w samym strzale w dwumas i nie było z tym aż takich wielkich problemów, gorzej jest w nowych PD z błędem w mapie.
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • wlk3@o2.pl
                    Classic
                    • 2013
                    • 5

                    #10
                    Dzieki za zainteresowanie
                    niedługo bede miał parę dni wolnego to zajmę sie tym samochodem i jak uda nam sie to zrobic to wam napisz co bylo dzieki wielkie

                    [ Dodano: Pon 10 Cze, 13 22:00 ]
                    Witam z radosci ze naprawa wyszła mnie tanim kosztem zapomniałem napisać co mi dolegało znaczy problem z ciężkim odpalaniem nie jest do końca rozwiązany bo wymieniliśmy stary przekaźnik który ktoś wcześniej zamontował na instalacji od czujnika temperatury i teraz odpala w miare normalnie mi to nie przeszkadza a problem z gaśnięciem okazał się przekaźnik ''109'' bo rozebraniu widać było lekko przypalona ta cewka czy jak to sie nazywa;d włożyłem inny od mojego starego Passata b4 i wszystko działa jak należy teraz tylko musze kupić jakis do passata
                    Wielkie dzieki za pomoc

                    [ Dodano: Pon 10 Cze, 13 22:02 ]
                    Witam z radosci ze naprawa wyszła mnie tanim kosztem zapomniałem napisać co mi dolegało znaczy problem z ciężkim odpalaniem nie jest do końca rozwiązany bo wymieniliśmy stary przekaźnik który ktoś wcześniej zamontował na instalacji od czujnika temperatury i teraz odpala w miare normalnie mi to nie przeszkadza a problem z gaśnięciem okazał się przekaźnik ''109'' bo rozebraniu widać było lekko przypalona ta cewka czy jak to sie nazywa;d włożyłem inny od mojego starego Passata b4 i wszystko działa jak należy teraz tylko musze kupić jakis do passata
                    Wielkie dzieki za pomoc

                    Komentarz

                    Pracuję...