Dzień Dobry
[O1] po wjechaniu w kałuże zgasła
Zwiń
X
-
[O1] po wjechaniu w kałuże zgasła
No i wreszcie coś się stało, od 2001 roku żadnej awarii, dziś w deszczową pogodę, wjechałem w kałuże i auto zgasło nie chciało odpalić za żadne skarby, po ok 30 min odczekania auto odpaliło lecz problem miało wkręcić się na obroty, po dodawaniu gazu gasło i miało problem odpalić, odpaliłem i chodziła na wolnych obrotach silnik pracował lecz kulawo na benzynie i na gazie tak samo, lecz po 10 minutach ruszyłem i pojechałem dalej i nic się nie dzieje odpala jezdzi już bez problemu, wychodzi na to ze jak najechałem na kałuże coś musiałem zalać, pytanie tylko co może ktoś miał taki problem kiedyś czy coś?
-
-
Cewka, swiece do sprawdzenia.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
komputer nie wykazał żadnego błędu, kopułka, świece, przewody były wymieniane nie całe 3tyś km temu dziś sciągłem osłone górną silnika a tam wszystko jak w najlepszym porządku żadnych śladu wody itd, myślę że zalało sonde lambde lub jakiś inny czujnik z dołu silnika i może to jest taki efekt?
Komentarz
-
-
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Re: po wjechaniu w kałuże zgasła
@zyrafao2: auto szarpało po dodaniu gazu ? Jakbyś robił kangurki lub uczył się jeździć (tylko z 4x bardziej ostro). Ja tak miałem po wymianie skrzyni biegów, winowajcą okazał się przetarty przewód w wiązce idącej w okolicach rozrusznika. Przewód szedł od czujnika położenia aparatu zapłonowego (wału), auto głupiało kiedy ma podać zapłon i na który cylinder. Dodam iż ta wiązka idzie dość nisko i można ją łatwo zalać wodą, jak miałeś tam jakieś przewody przetarte to woda zrobiła resztę. (mój silnik to AEE 1.6 Octavia z 98r.)Pozdrawiam,
Maciek
Komentarz
-
-
Cześć
Miałem podobny problem, mało tego jak pojechałem na myjnię na stacji Orlen i wziąłem pakiet z myciem podwozia to z myjni już nie wyjechałem, było trzeba holować (rozrusznik kręcił ale silnik się nie odpalał)
Po wymianie Cewki zapłonowej problem ustał, moja stara cewka była lekko skorodowana i najprawdopodobniej tam dostawała się woda, proponuję na samym początku zerknąć właśnie na nią i wymienić, (wymiana polega na odkręceniu 2 śrubek i odpięciu 2 kabli) jeśli to nie pomoże to jak kolega wyżej powiedział może być problem z kablami, choć wątpię, w ostateczności pompa paliwa, ale tak jak wspomniałem na początek polecam zmianę cewki zapłonowej (koszt cewki do silnika AEE to koszt od 60 do 120 w zależności od tego czy zamiennik czy oryginał)
Komentarz
-
Komentarz